Zápis z 4. stretnutia tímu č. 25



Dátum stretnutia: 8. novembra 2006

Miesto stretnutia: Softvérové štúdio (FIIT STU)


Zápis spracoval: Marek Kočár Dňa: 12. novembra 2006


Prítomní:

Pedagóg: Ing. Dušan Bernát

Členovia tímu: Bc. Peter Fillo, Bc. Marek Kočár, Bc. Jakub Krištofík, Bc. Miroslav Kropáček, Bc. Martin Kvasnička




Téma stretnutia (podľa harmonogramu):

Analýza problému, špecifikácia požiadaviek a hrubý návrh riešenia.


Vyhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia:


Opis stretnutia:

Dnešné stretnutie sme začali o pol hodiny skôr pred dohodnutým termínom, vzhľadom na blížiaci sa kontrolný bod. Dohodli sme sa, že sa budeme voľne rozprávať na tému špecifikácie a návrhu riešenia. Na zapisovanie našich (a aj svojich) myšlienok sa podujal Martin Kvasnička. Výsledok tejto rozpravy je uvedený v prílohe A. V rámci špecifikácie sme prebrali nasledovné oblasti:

Po tom ako prišiel na stretnutie Ing. Bernát, odovzdali sme mu na posúdenie našu analýzu. V čase keď Ing. Bernát študoval odovzdané dokumenty, my sme ďalej pokračovali v rozprave o špecifikácii a návrhu riešenia.

Na konci stretnutia nám Ing. Bernát oznámil svoje výhrady a poznámky k nášmu vypracovaniu analýzy. Tieto sú uvedené v prílohe B.


Úlohy do ďalšieho stretnutia:

Členovia tímu si rozdelili nasledovné úlohy


Peter Fillo - návrh databázy (logický a fyzický diagram).

Marek Kočár - diagram prípadov použitia, dokument riadenia projektu.

Jakub Krištofik - návrh databázy (logický a fyzický diagram).

Miroslav Kropáček - návrh vnútorného manažéra.

Martin Kvasnička - prepísanie (myšlienok) rozpravy o špecifikácii a návrhu riešenia (v čase vypracovania tejto zápisnice bola už úloha splnená), napísanie úvodu k dokumentácii.


Prílohy:

Príloha A: Záznam rozpravy o špecifikácii a návrhu riešenia (spracoval Martin Kvasnička).

Príloha B: Poznámky Ing. Bernáta k analýze riešenia.


Príloha A: Špecifikácia a návrh požiadaviek


Po dôkladnej analýze problematiky sme pristúpili k špecifikácii požiadaviek a návrhu nášho systému.

Systém sa dá rozdeliť na tri základné časti:


Jednotlivé časti systému sa budú medzi sebou ovplyvňovať. Ďalším určujúcim faktorom v riadení aplikácie bude samozrejme používateľ. Všetky možné interakcie sú zhrnuté v nasledovnom zozname:


Používatelia


Vychádzajúc z analýzy identifikovali sme tri typy používateľov. Najmenej privilegovaný používateľ bude bežný používateľ. Po ňom bude nasledovať “supervízor“ a najväčšie právomoci bude mať samozrejme administrátor. Každá používateľská rola bude môcť okrem svojich funkcií vykonávať aj všetky funkcie patriace menej privilegovaným roliam. V našom projekte plánujeme implementovať tieto funkcie:



Funkcie systému




Príloha B: Poznámky Ing. Bernáta k analýze riešenia





5