aj sDátum a čas stretnutia: 24. októbra 2006, 8:15
Miesto stretnutia: Softvérové štúdio
Prítomní: prom.
mat., Ľubica Hanulová,
Bc. Michal Samiec (Sa),
Bc. Martin Stanček (St),
Bc. Jozef Ďuriš (Du),
Bc. Michal Bubanský (Bu),
Ing. Jozef Pažin (Pa)
Neprítomní: Bc.
Marián Vašš (Va), z dôvodu pobytu v zahraničí
Vypracoval: Bc.
Michal Bubanský
Téma a hlavné body stretnutia
Dôvodom stretnutia je oboznámenie sa so stavom plnenia úloh pridelených jednotlivým členom tímu, pridelenie úloh členom tímu pre vytvorenie UML diagramov a prediskutovanie otázok importu dát o absolventoch a bezpečnosti vytváranej aplikácie.
Kontrola a hodnotenie plnenia úloh
Úloha |
Popis |
Termín |
Riešiteľ |
Stav |
1.1 |
Prehodnotiť a navrhnúť úpravy v dátovom modeli |
11.11. |
Du. |
R |
1.2 |
Vytvoriť „layout“ pre systém |
11. 11. |
St. |
R |
1.3 |
Vytvorenie webovej stránky tímu |
23.10. |
Bu. |
U |
1.4 |
Zistiť, či by postavil
Ing. Lacko IIS server |
24.10. |
Sa. |
U |
1.5 |
Zistiť, či by Ing. Lacko vedel zabezpečiť reproduktory + mikrofón pre komunikáciu s externým členom týmu |
24.10. |
Sa. |
U |
1.6 |
Technológia +
pokračovanie projektu |
11.11. |
All |
R |
U - ukončená, R -
rozpracovaná
Priebeh stretnutia
1. Kontrola plnenia úloh z predchádzajúceho týždňa. Členovia tímu aktívne pracujú na pridelených úlohách, stanovené úlohy sú takmer dokončené. Doterajšie výsledky boli odprezentované a prediskutované, prípadné návrhy budú zohľadnené pri ich ďalšom vypracovávaní. Do tímových úloh zatiaľ nebol zapojený M.Vašš, nakoľko úlohy vyžadovali osobnú účasť a konzultáciu s ostatnými členmi.
2. Pridelenie diagramov UML na vypracovanie pre jednotlivých členov tímu:
3. Diskusia o využití web services – napr. na komunikáciu s existujúcimi školskými systémami, import údajov do systému.
4. Diskusia o bezpečnosti navrhovaného systému, spôsobu prideľovania hesiel do systému, možnostiach prihlásenia do systému v prípade straty hesla.
Rozdelenie krátkodobých úloh
Úloha |
Popis |
Termín |
Riešiteľ |
Stav |
2.1 |
Dokončenie dátového modelu |
31.10. |
Ďu. |
R |
2.2 |
Dokončenie layout-u stránky (s ohľadom na prostredie VS2005) |
11. 11. |
St. |
R |
2.3 |
Vytvorenie hlavného use case diagramu |
31.10. |
St. |
Z |
2.4 |
Vytvorenie activity diagramu pre proces prihlasovania |
31.10. |
Pa. |
Z |
2.5 |
Umiestnenie dokumentácia minuloročného tímu do dátového úložiska |
31.10. |
Pa. |
Z. |
2.6 |
Vytvorenie activity diagramu pre import údajov |
31.10. |
Sa. |
Z |
2.7 |
Návrh mapy stránok pre informačný systém |
31.10. |
Va. |
Z |
2.8 |
Zistiť možnosti importu údajov o absolventoch fakulty z existujúcich školských systémov |
31.10. |
Bu. |
Z |
2.10 |
Nainštalovanie Visual Studio 2005 na počítače členov tímu (http://msdnaa.fiit.stuba.sk) |
31.10. |
All |
Z |
Stanovené dlhodobé úlohy
Michal Samiec: zabezpečenie efektívnej komunikácie medzi celou skupinou
(dôležité najmä koordinovanie práce s Mariánom Vaššom)
Michal Bubanský: tvorba
obsahu webovej stránky a jej aktualizácia,
vývoj bezpečnostných pravidiel k projektu
Všetci: študovať dokumentáciu pôvodného tímu a ostaných tímov
Zhrnutie stretnutia
Na dnešnom stretnutí boli prediskutované otázky týkajúce sa návrhu informačného systému. Členovia tímu dostali za úlohu vypracovať dátové modely potrebné pre fázu implementácie, ďalej boli prediskutované otázky importu údajov o absolventoch fakulty z existujúcich fakultných systémov a otázky bezpečnosti, týkajúce sa vytváraného informačného systému. Boli vytvorené všetky predpoklady pre úspešné stanovenie rozsahu implementácie, ktorej bude venované najbližšie stretnutie tímu.