Dátum a čas stretnutia:    10. máj 2007, 8:00

Miesto stretnutia:         Softvérové štúdio

Prítomní:                              prom. mat., Ľubica Hanulová,
Bc. Michal Samiec
(Sa)
Bc. Martin Stanček
(St),
Bc. Jozef Ďuriš
(Du),
Bc. Michal Bubanský
(Bu),
Ing. Jozef Pažin
(Pa),
Bc. Marián Vašš (Va)

Vypracoval:                        Bc. Martin Stanček

Téma a hlavné body stretnutia

Zhodnotenie úloh z minulého týždňa. Úprava zdrojového kódu IS ALUMNI, aktualizácia zmien v databáze, konzultácie problémových oblastí, kompletizácia celého systému. Dopracovanie testovacej verzie. Rozdelenie úloh pre pokračovanie implementácie prototypu a vytvorenie finálnej dokumentácie na odovzdanie. Stanovenie podporných úloh k tvorbe produktu – dokumentácia, prezentačné materiály.

 

Kontrola a hodnotenie plnenia krátkodobých úloh

Vzhľadom na charakter úloh zadaných na predchádzajúcom stretnutí, ktorý je pri väčšine úloh dlhodobý, sú úlohy aj naďalej v stave „rozpracovaná“.

 

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

21.1

Doladenie časti Oznam, tvorba používateľskej príručky k tejto časti

3.5.

Pa

R

21.2

Doladenie časti Fórum, tvorba používateľskej príručky k tejto časti

3.5.

St

R

21.3

Doladenie časti Profil, tvorba používateľskej príručky k tejto časti

3.5.

Ďu

R

21.4

Doladenie časti Projekt, vyhľadávanie v projektoch,  tvorba používateľskej príručky k tejto časti

3.5.

Va

R

21.5

Doladenie administrátorskej časti, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, sprístupnenie produktu pre testovanie zvonku

3.5.

Sa

R

21.7

Práce na vytváraní finálnej dokumentácie k produktu, aktualizácia projektových denníkov, testovanie celého systému, externé testovanie systému

3.5.

Všetci

R

   U – ukončená, R – rozpracovaná, P – posunutá

 

 

 

Priebeh stretnutia

1.      Zhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia

2.      Správa o chybách v jednotlivých moduloch projektu ALUMNI a kontrola postupu jednotlivých členov tímu

3.      Úpravy v zdrojovom kóde podľa záverov vyplývajúcich z odporúčaní členov tímu na jednotlivé problémy, ktoré sa vyskytli v uplynulom týždni.

4.      Identifikovanie oblastí, ktoré ešte neboli doriešené na stretnutí a ich rozdelenie.

5.      Zoznam problémových oblastí, ktoré boli na stretnutí identifikované je uvedený ako príloha tejto zápisnice

6.      Postupne bude potrebné začať prácu na informačných materiáloch a dohodnúť termín predvedenia produktu medzi tímami 15 a 18

Rozdelenie krátkodobých úloh

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

22.1

Doladenie časti Oznam, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, oprava nájdených chýb a dopracovanie určených oblastí

15.5.

Pa

R

22.2

Doladenie časti Fórum, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, oprava nájdených chýb a dopracovanie určených oblastí

15.5.

St

R

22.3

Doladenie časti Profil, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, oprava nájdených chýb a dopracovanie určených oblastí

15.5.

Ďu

R

22.4

Doladenie časti Projekt, vyhľadávanie v projektoch, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, oprava nájdených chýb a dopracovanie určených oblastí

15.5.

Va

R

22.5

Doladenie administrátorskej časti, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, sprístupnenie produktu pre testovanie zvonku, oprava nájdených chýb a dopracovanie určených oblastí

15.5.

Sa

R

22.6

Uzavretie evidencie úloh v systéme TRAC

15.5.

Všetci

Z

22.7

Stanovanie finálnej verzie dizajnu produktu, úprava niektorých častí, prvok calendar

15.5.

Bu

Z

22.8

Práce na vytváraní finálnej dokumentácie k produktu, aktualizácia projektových denníkov, testovanie celého systému, externé testovanie systému

15.5.

Všetci

Z

Z – začatá, R – rozpracovaná

 

Stanovené dlhodobé úlohy

Michal Bubanský:                                                                                              tvorba obsahu webovej stránky a jej aktualizácia, práca na dizajne celého produktu

Michal Samiec:   pokračovať v udržiavaní dokumentu riadenia, priebežná kontrola zdrojových kódov projektu

Všetci:                      uzavrieť implementáciu funkčného prototypu IS ALUMNI, ukončiť práce na jednotlivých moduloch, priebežne testovať všetky časti systému, ako aj ich vzájomné prepojenie.

 

Zhrnutie stretnutia

Hlavným cieľom stretnutia bola oprava nájdených problémových oblastí a priebežné otestovanie funkčnosti produktu. Boli stanovené úlohy pre finalizáciu prác na implementácii.

Pokračuje sa v tvorbe finálnej dokumentácie k produktu. Boli vykonané priebežné úpravy v dizajne IS ako aj v zdrojovom kóde na základe pripomienok od členov tímu. Problém prístupu k IS zvonku (tým pádom aj externé testovanie používateľa na internete) sa však zatiaľ nepodarilo vyriešiť.