Dátum a čas stretnutia: 3. máj 2007, 8:00
Miesto stretnutia: Softvérové štúdio
Prítomní: prom.
mat., Ľubica Hanulová,
Bc. Michal Samiec (Sa)
Bc. Martin Stanček (St),
Bc. Jozef Ďuriš (Du),
Bc. Michal Bubanský (Bu),
Ing. Jozef Pažin (Pa),
Bc. Marián Vašš (Va)
Vypracoval: Ing.
Jozef Pažin
Téma a hlavné body stretnutia
Zhodnotenie úloh z minulého týždňa. Úprava zdrojového kódu IS ALUMNI, aktualizácia zmien v databáze, konzultácie problémových oblastí, kompletizácia celého systému. Dopracovanie testovacej verzie. Rozdelenie úloh pre pokračovanie implementácie prototypu a vytvorenie finálnej dokumentácie na odovzdanie. Stanovenie podporných úloh k tvorbe produktu – dokumentácia, prezentačné materiály.
Kontrola a hodnotenie plnenia krátkodobých úloh
Vzhľadom na charakter úloh zadaných na predchádzajúcom stretnutí, ktorý je pri väčšine úloh dlhodobý, sú úlohy (okrem 20.6) aj naďalej v stave „rozpracovaná“.
Úloha |
Popis |
Termín |
Riešiteľ |
Stav |
20.1 |
Doladenie časti Oznam, tvorba používateľskej príručky k tejto časti |
3.5. |
Pa |
R |
20.2 |
Doladenie časti Fórum, tvorba používateľskej príručky k tejto časti |
3.5. |
St |
R |
20.3 |
Doladenie časti Profil, tvorba používateľskej príručky k tejto časti |
3.5. |
Ďu |
R |
20.4 |
Doladenie časti Projekt, vyhľadávanie v projektoch, tvorba používateľskej príručky k tejto časti |
3.5. |
Va |
R |
20.5 |
Doladenie administrátorskej časti, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, sprístupnenie produktu pre testovanie zvonku |
3.5. |
Sa |
R |
20.6 |
Doladenie designu a helpu |
3.5. |
Bu |
U |
20.7 |
Práce na vytváraní finálnej dokumentácie k produktu, aktualizácia projektových denníkov, testovanie celého systému, externé testovanie systému |
3.5. |
Všetci |
R |
U – ukončená, R – rozpracovaná, P – posunutá
Priebeh stretnutia
1. Zhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia
2. Sprístupnenie servera, na ktorom beží projekt ALUMNI sa nepodarilo uzavrieť. Snaha o vybavenie prístupu na server z „vonkajších sietí“ pokračuje.
3. Správa o chybách v jednotlivých moduloch projektu ALUMNI a kontrola postupu jednotlivých členov tímu
4. Úpravy v zdrojovom kóde podľa záverov vyplývajúcich z odporúčaní členov tímu na jednotlivé problémy, ktoré sa vyskytli v uplynulom týždni.
5. Spresnené nároky na externé testovanie. Táto požiadavka však výrazne závisí od úspešného splnenia bodu 2.
6. Identifikovanie oblastí, ktoré ešte neboli doriešené na stretnutí a ich rozdelenie.
7. Zoznam problémových oblastí, ktoré boli na stretnutí identifikované je uvedený ako príloha tejto zápisnice
8.
Postupne bude potrebné začať prácu na
informačných materiáloch a dohodnúť termín predvedenia produktu medzi
tímami
Rozdelenie krátkodobých úloh
Úloha |
Popis |
Termín |
Riešiteľ |
Stav |
21.1 |
Doladenie časti Oznam, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, oprava nájdených chýb a dopracovanie určených oblastí |
10.5. |
Pa |
R |
21.2 |
Doladenie časti Fórum, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, oprava nájdených chýb a dopracovanie určených oblastí |
10.5. |
St |
R |
21.3 |
Doladenie časti Profil, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, oprava nájdených chýb a dopracovanie určených oblastí |
10.5. |
Ďu |
R |
21.4 |
Doladenie časti Projekt, vyhľadávanie v projektoch, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, oprava nájdených chýb a dopracovanie určených oblastí |
10.5. |
Va |
R |
21.5 |
Doladenie administrátorskej časti, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, sprístupnenie produktu pre testovanie zvonku, oprava nájdených chýb a dopracovanie určených oblastí |
10.5. |
Sa |
R |
21.6 |
Uzavretie evidencie úloh v systéme TRAC |
10.5. |
Všetci |
Z |
21.7 |
Stanovanie finálnej verzie dizajnu produktu, úprava niektorých častí, prvok calendar |
10.5. |
Bu |
Z |
21.8 |
Práce na vytváraní finálnej dokumentácie k produktu, aktualizácia projektových denníkov, testovanie celého systému, externé testovanie systému |
10.5. |
Všetci |
Z |
Z – začatá, R – rozpracovaná
Stanovené dlhodobé úlohy
Michal Bubanský: tvorba obsahu webovej stránky a jej aktualizácia, práca na dizajne celého produktu
Michal Samiec: pokračovať
v udržiavaní dokumentu riadenia, priebežná kontrola zdrojových kódov
projektu
Všetci: uzavrieť implementáciu funkčného prototypu IS ALUMNI, ukončiť práce na jednotlivých moduloch, priebežne testovať všetky časti systému, ako aj ich vzájomné prepojenie.
Zhrnutie stretnutia
Hlavným cieľom stretnutia bola oprava nájdených problémových oblastí a priebežné otestovanie funkčnosti produktu. Boli stanovené úlohy pre finalizáciu prác na implementácii.
Pokračuje sa v tvorbe finálnej dokumentácie k produktu. Boli vykonané priebežné úpravy v dizajne IS ako aj v zdrojovom kóde na základe pripomienok od členov tímu. Problém prístupu k IS zvonku (tým pádom aj externé testovanie používateľa na internete) sa však zatiaľ nepodarilo vyriešiť.
Príloha – identifikované problémové oblasti
Riešenie problémov v týchto oblastiach bolo pridelené tým členom tímu, ktorí sú za uvedený modul IS zodpovední.
Oblasť |
Popis problému |
Dokumentácia |
Dopracovanie projektových denníkov |
Dokumentácia |
Prepísanie úloh do systému TRAC podľa autorov zápisníc |
Nástenka |
Označenie zrušených správ na nástenke |
Nástenka |
Oprava nesprávneho zobrazovania niektorých dátumov na oznamoch |
Profil |
Úprava funkčnosti návratového tlačidla |
Projekt |
Prepracovanie vyhľadávania v projektoch |
Fórum |
Dopracovanie funkcií práce s príspevkami vo fóre |
Administrácia |
Uzavretie exportu informácií o absolventoch |