Dátum a čas stretnutia:    29. marca 2007, 8:00

Miesto stretnutia:         Softvérové štúdio

Prítomní:                              prom. mat., Ľubica Hanulová,
Bc. Michal Samiec
(Sa),
Bc. Martin Stanček
(St),
Bc. Jozef Ďuriš
(Du),
Bc. Michal Bubanský
(Bu),
Ing. Jozef Pažin
(Pa),

                                                    Bc. Marián Vašš (Va)

Vypracoval:                        Ing. Jozef Pažin

Téma a hlavné body stretnutia

Zhodnotenie úloh z minulého týždňa. Rozdelenie úloh pre pokračovanie implementácie prototypu. Vyriešenie problémov, s ktorými by sa členovia tímu mohli stretnúť pri práci s DB. Úprava častí databázy, úprava zdrojového kódu, konzultácie.

Kontrola a hodnotenie plnenia krátkodobých úloh

 

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

15.0

Rozbehanie IIS

29.3.

Sa

U

15.1

Práca na časti Oznam

29.3.

Pa

R

15.2

Práca na časti Fórum

29.3.

St

R

15.3

Práca na časti Profil

29.3.

Ďu

R

15.4

Práca na časti Projekt

29.3.

Va

R

15.5

Dokument inštalácie

29.3.

Sa

R

15.6

Práca na designe

29.3.

Bu

U

   U - ukončená, R – rozpracovaná, P – posunutá

 

Priebeh stretnutia

1.      Zhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia

2.      Pridelenie úloh do budúceho týždňa

3.      Kontrola postupu jednotlivých členov tímu

4.      Stručná prezentácia doterajších výsledkov a problematických miest

5.      Riešenie problémov, ktoré vznikli pri implementácii jednotlivých častí

6.      Úprava databázy do zodpovedajúceho modelu

7.      Úprava zdrojového kódu

8.      Dohodnutie na stretnutí mimo stanoveného termínu - výsledkom je stretnutie, ktoré sa uskutoční v stredu, 4. apríla 2007 o 17.00 v softvérovom štúdiu

 

 

 

Rozdelenie krátkodobých úloh

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

16.1

Práca na časti Oznam

4.4.

Pa

R

16.2

Práca na časti Fórum

4.4.

St

R

16.3

Práca na časti Profil

4.4.

Ďu

R

16.4

Práca na časti Projekt

4.4.

Va

R

16.5

Práca na administrátorskej časti

4.4.

Sa

R

16.6

Návrhy na potrebné zmeny v databáze

4.4.

Všetci

Z

Z – začatá, R – rozpracovaná

 

Stanovené dlhodobé úlohy

Michal Bubanský:                                                                                              tvorba obsahu webovej stránky a jej aktualizácia

Michal Samiec:   pokračovať v udržiavaní dokumentu riadenia

Všetci:                      študovať implementačné prostredie,
pokračovať v  implementácii funkčného prototypu.

                                     

Zhrnutie stretnutia

Na stretnutí bol zhodnotený priebeh prác na prototype a boli stanovené úlohy pre ďalšie pokračovanie prác na jeho implementácii. Dôležitým bodom bolo určenie náhradného termínu, pri ktorom sa bude kontrolovať postup v implementácii produktu. Tento termín bol stanovený na stredu – 4. apríla. Väčšina času bola venovaná úprave databázy, kontrole úloh z predchádzajúceho týždňa a najmä riešeniu problémov, ktoré vznikli pri implementácii.

Tím pracuje v plnení úloh podľa zadaného plánu.