Slovenská technická univerzita v Bratislave

Fakulta informatiky a informačných technológií

Ilkovičova 3, 842 16 Bratislava 4

 

RIADENIE

 

 

ALUMNI - systém na evidenciu
a prezentáciu absolventov

 

Letný semester

 

HISTÓRIA DOKUMENTU

Tabuľka 1.:           Zaznamenanie histórie tvorby dokumentácie

Dátum zmeny

Verzia

Opis

Autor

03.03.2007

0.1

Vytvorenie dokumentu, štruktúra obsahu.

Samiec, Pažin

04.03.2007

0.2

Revidovanie plánu činností na letný semester.

Pažin

01.05.2007

1.0

Doplnenie zápisníc zo stretnutí

Pažin

02.05.2007

1.1

Doplnenie aktualizovaných projektových denníkov

Pažin

14.05.2007

1.2

Doplnenie zápisníc a denníkov

Pažin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obsah

1.    Úvod.. 3

2.    Kontrola plánu.. 3

2.1.    Letný semester 3

3.    Rozvrh členov tímu pre letný semester.. 4

4.    Zápisnice zo stretnutí 5

 

1.   Úvod

Účelom tohto dokumentu je udržiavať prehľad o riadení projektu a s ním spojenej dokumentácie.

V nasledujúcich častiach tohto dokumentu je uvedený plán tímu, úlohy pridelené členom tímu a formálne časti, ktoré obsahujú zápisnice zo stretnutí, odovzdávacie protokoly, prípadne iné formálne dokumenty, ktoré boli pri tvorbe projektu potrebné.

 

2.   Kontrola plánu

2.1.       Letný semester

Plán na letný semester uvedený v kapitole 3.2, dokumentu Riadenie pre zimný semester, bol zrevidovaný takto:

1.                  určenie plánu stretnutí, prehodnotenie doterajšej činnosti na projekte

2.                  zhodnotenie výsledkov ZS, doplnenie a dopracovanie zistených nedostatkov, plán na LS a rozdelenie úloh, zakomponovanie zmien do dokumentácie

3.                  podrobný návrh, plán integrácie, plán overenia výsledku

4.                  dokončenie podrobného návrhu, implementácia

5.                  implementácia, postupná integrácia a overovanie výsledku, tvorba dokumentácie

6.                  implementácia, postupná integrácia a overovanie výsledku, tvorba dokumentácie

7.                  implementácia, postupná integrácia a overovanie výsledku, tvorba dokumentácie

8.                  integrácia produktu a overovanie, tvorba dokumentácie k produktu

9.                  integrácia produktu a overovanie, tvorba dokumentácie

10.              odovzdanie produktu a dokumentácie k produktu (potrebnej pre používanie produktu)

11.              používanie produktu, údržba, kompletizácia dokumentácie

12.              odovzdanie celkového výsledku projektu (produkt so zmenami v rámci údržby, dokumentácia)

 

3.   Rozvrh členov tímu pre letný semester

Preferované časy sú zvýraznené šrafovaním

Vzhľadom na rozpis ostatných tímov nám bol pridelený čas v štvrtok dopoludnia.

 

 

4.   Zápisnice zo stretnutí

4.1.       Zápisnica #11

Dátum a čas stretnutia:    22. februára 2007, 7:30

Miesto stretnutia:         Softvérové štúdio

Prítomní:                              Bc. Michal Samiec (Sa),
Bc. Martin Stanček
(St),
Bc. Jozef Ďuriš
(Du),
Bc. Michal Bubanský
(Bu),
Ing. Jozef Pažin
(Pa),

                                                    Bc. Marián Vašš (Va) (video konferencia)

Vypracoval:                        Bc. Michal Samiec

 

Téma a hlavné body stretnutia

Zhodnotenie úloh z minulého týždňa. Rozdelenie úloh pre pokračovanie implementácie prototypu. Rozdelenie úloh pre vytvorenie používateľskej príručky.

 

Kontrola a hodnotenie plnenia krátkodobých úloh

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

10.1

Synchronizácia a formálne úpravy dokumentov pred odovzdaním prototypu

18.12.

Pa

U

10.2

Pripraviť dokument riadenia

18.12.

Sa

U

10.3

Pripraviť testovacie záznamy do databázy

18.12.

Du

U

10.4

Pripraviť výsledný dizajn prototypu

18.12.

St

U

10.5

Dopracovať mapu stránok

18.12.

Va

U

10.6

Organizačné zabezpečenie odovzdania a prezentácie prototypu

18.12.

Bu

U

   U - ukončená, R – rozpracovaná

 

Priebeh stretnutia

1.      Zhodnotenie úloh z predchádzajúceho semestra.

2.      Rozhodnutie o úprave dokumentu riadenia, kvôli sprehľadneniu a lepšej orientácii v tomto dokumente.

3.      Podpis vyhlásenia o dodržiavaní záväzku mlčanlivosti.

4.      Stanovenie nových úloh.

5.      Rozdelenie úloh na ďalší týždeň.

6.      Vysvetlenie práce(používanie) vrstvy DB.

7.      Upravenie dátového modelu pre momentálne požiadavky aplikácie.

8.      Úprava návrhu mapy stránok.

Rozdelenie krátkodobých úloh

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

11.1

Získanie vzorky dát pre import z YONBANu

29.02.

Bu

Z

11.2

Upraviť dokument riadenia, oddeliť Riadenie č.2

29.02.

Pa

Z

11.3

Pripraviť vrstvu pre prácu s DB

29.02.

Sa + Du

Z

11.4

Rozmyslieť a pripomienkovať posledné úpravy v dátovom modeli

29.02.

all

Z

11.5

Pripraviť návrh upraveného dizajnu obrazoviek

29.02.

St

Z

 

Stanovené dlhodobé úlohy

Michal Bubanský:                                                                                              tvorba obsahu webovej stránky a jej aktualizácia

Michal Samiec:  pokračovať v udržiavaní dokumentu riadenia

Všetci:                      študovať implementačné prostredie,
pokračovať v  implementácii funkčného prototypu.

                                     

Zhrnutie stretnutia

Na stretnutí bol zhodnotený priebeh prác na prototype. Boli stanovené úlohy pre ďalšie pokračovanie prác na implementácii. Do 3.3.2007 bol M.Vašš zbavený úloh. Bol zásadne upravený dátový model normatívnymi formami.

Tím pracuje v plnení úloh podľa zadaného plánu.

 

4.2.       Zápisnica #12

Dátum a čas stretnutia:    1. marca 2007, 7:30

Miesto stretnutia:         Softvérové štúdio

Prítomní:                              Bc. Michal Samiec (Sa),
Bc. Martin Stanček
(St),
Bc. Jozef Ďuriš
(Du),
Bc. Michal Bubanský
(Bu),
Ing. Jozef Pažin
(Pa),

                                                    Bc. Marián Vašš (Va) (video konferencia)

Vypracoval:                        Ing. Jozef Pažin

 

Téma a hlavné body stretnutia

Zhodnotenie úloh z minulého týždňa. Rozdelenie úloh pre pokračovanie implementácie prototypu. Rozdelenie úloh pre vytvorenie používateľskej príručky. Komunikácia o dátovom modeli.

Kontrola a hodnotenie plnenia krátkodobých úloh

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

11.1

Získanie vzorky dát pre import z YONBANu

29.02.

Bu

U

11.2

Upraviť dokument riadenia, oddeliť Riadenie č.2

29.02.

Pa

U

11.3

Pripraviť vrstvu pre prácu s DB

29.02.

Sa + Du

U

11.4

Rozmyslieť a pripomienkovať posledné úpravy v dátovom modeli

29.02.

all

U

11.5

Pripraviť návrh upraveného dizajnu obrazoviek

29.02.

St

U

   U - ukončená, R – rozpracovaná, P – posunutá

 

Priebeh stretnutia

1.      Zhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia.

2.      Vzhľadom na rozsiahlejšie zmeny v dátovom modeli a potrebnú komunikáciu o jeho zmenách sa doba na zmeny v dátovom modeli predlžuje o ďalší týždeň

3.      Generovanie DDL pre ostatných členov tímu a znovupoužitie pre server.

4.      Diskusia o nasledujúcich častiach projektu a ich vplyv na celkovú implementáciu:

a.       Profil a Projekt.

b.      Spracovanie tabuľky Oznam a práca na jeho obrazovke.

c.       Administračné funkcie a práca na obrazovke.

d.      Spracovanie tabuľky Fórum a práca na jeho obrazovke.

e.       Praca na obrazovkách pri Profile absolventa.

5.      Diskusia o prepojení databazy zo so systému Yonban s tvoreným IS.

6.      Diskusia o možnosti spustenia PostgreSQL na serveri. Výsledok je dočasná inštalácia PostgreSQL mimo servera.

7.      Stanovenie nových úloh.

 

Rozdelenie krátkodobých úloh

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

11.1

Úprava všetkých častí dokumentácie

07.03.

Pa

Z

11.2

Práca na časti Profil a Projekt

07.03.

Va

Z

11.3

Práca na časti Oznam

07.03.

Pa

Z

11.4

Práca na časti Fórum

07.03.

St

Z

11.5

Práca na časti Profil

07.03.

Ďu

Z

11.6

Inštalácia PostgreSQL

07.03.

všetci

Z

11.7

Spracovanie Administračných funkcií

07.03.

Sa

Z

11.8

Získanie databázy (požadovaný prístup) Yonban

07.03.

Bu

Z

11.9

Generovanie DDL pre členov tímu a znovupoužitie

07.03.

Sa

Z

 

Stanovené dlhodobé úlohy

Michal Bubanský:                                                                                              tvorba obsahu webovej stránky a jej aktualizácia

Michal Samiec:   pokračovať v udržiavaní dokumentu riadenia

Všetci:                      študovať implementačné prostredie,
pokračovať v  implementácii funkčného prototypu.

                                     

Zhrnutie stretnutia

Prvou časťou stretnutia bola diskusia o zmenách v dátovom modeli projektu. Na stretnutí bol ďalej zhodnotený priebeh prác na prototype, boli stanovené úlohy pre ďalšie pokračovanie prác na implementácii. Do 3.3.2007 bol M.Vašš zbavený úloh. Dátový model bol upravený a začali sa práce na generovaní DDL pre členov tímu.

Tím pracuje v plnení úloh podľa zadaného plánu.

 

4.3.       Zápisnica #13

Dátum a čas stretnutia:    8. marca 2007, 7:30

Miesto stretnutia:         Softvérové štúdio

Prítomní:                              Bc. Michal Samiec (Sa),
Bc. Martin Stanček
(St),
Bc. Jozef Ďuriš
(Du),
Bc. Michal Bubanský
(Bu),
Ing. Jozef Pažin
(Pa),

                                                    Bc. Marián Vašš (Va)

Vypracoval:                        Bc. Marián Vašš

 

Téma a hlavné body stretnutia

Zhodnotenie úloh z minulého týždňa. Rozdelenie úloh pre pokračovanie implementácie prototypu. Komunikácia o zmenách v lay-oute aplikácie.

Kontrola a hodnotenie plnenia krátkodobých úloh

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

11.1

Úprava všetkých častí dokumentácie

08.03.

Pa

U

11.2

Práca na časti Projekt

07.03.

Va

U

11.3

Práca na časti Oznam

07.03.

Pa

U

11.4

Práca na časti Fórum

07.03.

St

U

11.5

Práca na časti Profil

07.03.

Ďu

U

11.6

Inštalácia PostgreSQL

07.03.

všetci

U

11.7

Spracovanie Administračných funkcií

07.03.

Sa

U

11.8

Získanie databázy (požadovaný prístup) Yonban

07.03.

Bu

U

11.9

Generovanie DDL pre členov tímu a znovupoužitie

07.03.

Sa

U

   U - ukončená, R – rozpracovaná, P – posunutá

 

Priebeh stretnutia

1.      Zhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia.

2.      Dohodnutie dizajnovej stránky aplikácie a jej komunikácia s databázou.

3.      Navrhnutie spoločného templatu obrázku pre stránku.

4.      Diskusia o prepojení databázy so systému Yonban s tvoreným IS.

5.      Navrhnutie riešenia na inštaláciu potrebného softvérového vybavenia na server zabeznepčený fakultou.

6.      Stanovenie nových úloh.

 

Rozdelenie krátkodobých úloh

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

12.1

Vybaviť pridelenie PC na server

08.03.

Va

Z

12.2

Inštalácia nevyhnutného softvérového vybavenia na server

14.03.

Sa

Z

12.3

Zapracovať pripomienky k časti Oznam

14.03.

Pa

Z

12.4

Zapracovať pripomienky k časti Fórum

14.03.

St

Z

12.5

Zapracovať pripomienky k časti Profil

14.03.

Ďu

Z

12.6

Zapracovať pripomienky k časti Projekt

14.03.

Va

Z

12.7

Vytvorenie template obrázku stránky

14.03.

St

Z

12.8

Zapracovanie údajov zo systému Yonban

14.03.

Va

Z

12.9

Implementovanie navrhnutého dizajnu do prostredia .Net

14.03.

Bu

Z

 

Stanovené dlhodobé úlohy

Michal Bubanský:                                                                                              tvorba obsahu webovej stránky a jej aktualizácia

Michal Samiec:   pokračovať v udržiavaní dokumentu riadenia

Všetci:                      študovať implementačné prostredie,
pokračovať v  implementácii funkčného prototypu.

                                     

Zhrnutie stretnutia

Na stretnutí bola dohodnutá dizajnová stránka aplikácie a jej komunikácia s databázou. Ďalej bol zhodnotený priebeh prác na prototype a boli stanovené úlohy pre ďalšie pokračovanie prác na jeho implementácii. Dátový model bol upravený a začali sa práce na generovaní DDL pre členov tímu.

Tím pracuje v plnení úloh podľa zadaného plánu.

 

4.4.       Zápisnica #14

Dátum a čas stretnutia:    15. marca 2007, 7:30

Miesto stretnutia:         Softvérové štúdio

Prítomní:                              Bc. Michal Samiec (Sa),
Bc. Martin Stanček
(St),
Bc. Jozef Ďuriš
(Du),
Bc. Michal Bubanský
(Bu),
Ing. Jozef Pažin
(Pa),

                                                    Bc. Marián Vašš (Va)

Vypracoval:                        Bc. Michal Bubanský

 

Téma a hlavné body stretnutia

Zhodnotenie úloh z minulého týždňa. Rozdelenie úloh pre pokračovanie implementácie prototypu. Inštalácia a konfigurácia softvérového vybavenia na pridelený počítač.

Kontrola a hodnotenie plnenia krátkodobých úloh

 

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

13.1

Vybaviť pridelenie PC na server

14.03.

Va

U

13.2

Inštalácia nevyhnutného softvérového vybavenia na server

14.03.

Sa

U

13.3

Zapracovať pripomienky k časti Oznam

14.03.

Pa

R

13.4

Zapracovať pripomienky k časti Fórum

14.03.

St

R

13.5

Zapracovať pripomienky k časti Profil

14.03.

Ďu

R

13.6

Zapracovať pripomienky k časti Projekt

14.03.

Va

R

13.7

Vytvorenie template obrázku stránky

14.03.

St

U

13.8

Zapracovanie údajov zo systému Yonban

14.03.

Va

U

13.9

Implementovanie navrhnutého dizajnu do prostredia .NET

14.03.

Bu

U

 

   U - ukončená, R – rozpracovaná, P – posunutá

 

Priebeh stretnutia

1.      Zhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia.

2.      Pridelenie úloh do budúceho týždňa

3.      Demonštrovanie spôsobu na  prístup k pridelenému počítaču pre tím v softvérom štúdiu

4.      Inštalácia potrebného softvérového vybavenia na pridelený počítač

5.      Inštalácia a konfigurácia web servera pre prístup zvonku

 

Rozdelenie krátkodobých úloh

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

14.1

Dopracovanie designu v prostredí .NET

22.3.

Bu

R

14.2

Práca na časti Oznam

22.3.

Pa

R

14.3

Práca na časti Fórum

22.3.

St

R

14.4

Práca na časti Profil

22.3.

Ďu

R

14.5

Práca na časti Projekt

22.3.

Va

R

14.6

Sprístupnenie databázy

22.3.

Sa

Z

 

Z – začatá, R – rozpracovaná

 

Stanovené dlhodobé úlohy

Michal Bubanský:                                                                                              tvorba obsahu webovej stránky a jej aktualizácia

Michal Samiec:   pokračovať v udržiavaní dokumentu riadenia

Všetci:                      študovať implementačné prostredie,
pokračovať v  implementácii funkčného prototypu.

                                     

Zhrnutie stretnutia

Na stretnutí bol zhodnotený priebeh prác na prototype a boli stanovené úlohy pre ďalšie pokračovanie prác na jeho implementácii. Väčšina času bola venovaná konfigurácií prideleného počítača pre potreby tímu. Tím pracuje v plnení úloh podľa zadaného plánu.

 

 

4.5.       Zápisnica #15

Dátum a čas stretnutia:    22. marca 2007, 7:30

Miesto stretnutia:         Softvérové štúdio

Prítomní:                              Bc. Michal Samiec (Sa),
Bc. Martin Stanček
(St),
Bc. Jozef Ďuriš
(Du),
Bc. Michal Bubanský
(Bu),
Ing. Jozef Pažin
(Pa),

                                                    Bc. Marián Vašš (Va)

Vypracoval:                        Bc. Jozef Ďuriš

Téma a hlavné body stretnutia

Zhodnotenie úloh z minulého týždňa. Rozdelenie úloh pre pokračovanie implementácie prototypu. Vyriešenie problémov, s ktorými by sa členovia tímu mohli stretnúť pri práci s DB.

Kontrola a hodnotenie plnenia krátkodobých úloh

 

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

14.1

Dopracovanie designu v prostredí .NET

22.3.

Bu

U

14.2

Práca na časti Oznam

22.3.

Pa

R

14.3

Práca na časti Fórum

22.3.

St

R

14.4

Práca na časti Profil

22.3.

Ďu

R

14.5

Práca na časti Projekt

22.3.

Va

R

14.6

Sprístupnenie databázy

22.3.

Sa

U

 

   U - ukončená, R – rozpracovaná, P – posunutá

 

Priebeh stretnutia

1.      Zhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia.

2.      Pridelenie úloh do budúceho týždňa

3.      Prezentovanie autentifikačného modulu 

4.      Zodpovedanie otázok ohľadom pripojenia sa na DB a prácou s ňou

5.      Normalizácia DB časť 1.

 

 

Rozdelenie krátkodobých úloh

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

15.0

Rozbehanie IIS

29.3

Sa

Z

15.1

Práca na časti Oznam

29.3.

Pa

R

15.2

Práca na časti Fórum

29.3.

St

R

15.3

Práca na časti Profil

29.3.

Ďu

R

15.4

Práca na časti Projekt

29.3.

Va

R

15.5

Dokument inštalácie

29.3.

Sa

Z

15.6

Práca na designe

29.3

Bu

R

 

Z – začatá, R – rozpracovaná

 

Stanovené dlhodobé úlohy

Michal Bubanský:                                                                                              tvorba obsahu webovej stránky a jej aktualizácia

Michal Samiec:   pokračovať v udržiavaní dokumentu riadenia

Všetci:                      študovať implementačné prostredie,
pokračovať v  implementácii funkčného prototypu.

                                     

Zhrnutie stretnutia

Na stretnutí bol zhodnotený priebeh prác na prototype a boli stanovené úlohy pre ďalšie pokračovanie prác na jeho implementácii. Väčšina času bola venovaná prezentovaniu práce s databázou, jej normalizácii a prezentovaním potrebných nastavení pre prácu s databázou.  Tím pracuje v plnení úloh podľa zadaného plánu.

 

4.6.       Zápisnica #16

Dátum a čas stretnutia:    29. marca 2007, 8:00

Miesto stretnutia:         Softvérové štúdio

Prítomní:                              prom. mat., Ľubica Hanulová,
Bc. Michal Samiec
(Sa),
Bc. Martin Stanček
(St),
Bc. Jozef Ďuriš
(Du),
Bc. Michal Bubanský
(Bu),
Ing. Jozef Pažin
(Pa),

                                                    Bc. Marián Vašš (Va)

Vypracoval:                        Ing. Jozef Pažin

Téma a hlavné body stretnutia

Zhodnotenie úloh z minulého týždňa. Rozdelenie úloh pre pokračovanie implementácie prototypu. Vyriešenie problémov, s ktorými by sa členovia tímu mohli stretnúť pri práci s DB. Úprava častí databázy, úprava zdrojového kódu, konzultácie.

Kontrola a hodnotenie plnenia krátkodobých úloh

 

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

15.0

Rozbehanie IIS

29.3.

Sa

U

15.1

Práca na časti Oznam

29.3.

Pa

R

15.2

Práca na časti Fórum

29.3.

St

R

15.3

Práca na časti Profil

29.3.

Ďu

R

15.4

Práca na časti Projekt

29.3.

Va

R

15.5

Dokument inštalácie

29.3.

Sa

R

15.6

Práca na designe

29.3.

Bu

U

   U - ukončená, R – rozpracovaná, P – posunutá

 

Priebeh stretnutia

1.      Zhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia

2.      Pridelenie úloh do budúceho týždňa

3.      Kontrola postupu jednotlivých členov tímu

4.      Stručná prezentácia doterajších výsledkov a problematických miest

5.      Riešenie problémov, ktoré vznikli pri implementácii jednotlivých častí

6.      Úprava databázy do zodpovedajúceho modelu

7.      Úprava zdrojového kódu

8.      Dohodnutie na stretnutí mimo stanoveného termínu - výsledkom je stretnutie, ktoré sa uskutoční v stredu, 4. apríla 2007 o 17.00 v softvérovom štúdiu

 

Rozdelenie krátkodobých úloh

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

16.1

Práca na časti Oznam

4.4.

Pa

R

16.2

Práca na časti Fórum

4.4.

St

R

16.3

Práca na časti Profil

4.4.

Ďu

R

16.4

Práca na časti Projekt

4.4.

Va

R

16.5

Práca na administrátorskej časti

4.4.

Sa

R

16.6

Návrhy na potrebné zmeny v databáze

4.4.

Všetci

Z

Z – začatá, R – rozpracovaná

 

Stanovené dlhodobé úlohy

Michal Bubanský:                                                                                              tvorba obsahu webovej stránky a jej aktualizácia

Michal Samiec:   pokračovať v udržiavaní dokumentu riadenia

Všetci:                      študovať implementačné prostredie,
pokračovať v  implementácii funkčného prototypu.

                                     

Zhrnutie stretnutia

Na stretnutí bol zhodnotený priebeh prác na prototype a boli stanovené úlohy pre ďalšie pokračovanie prác na jeho implementácii. Dôležitým bodom bolo určenie náhradného termínu, pri ktorom sa bude kontrolovať postup v implementácii produktu. Tento termín bol stanovený na stredu – 4. apríla. Väčšina času bola venovaná úprave databázy, kontrole úloh z predchádzajúceho týždňa a najmä riešeniu problémov, ktoré vznikli pri implementácii.

Tím pracuje v plnení úloh podľa zadaného plánu.

 

4.7.       Zápisnica #17

Dátum a čas stretnutia:    4. apríla 2007, 17:00

Miesto stretnutia:         Softvérové štúdio

Prítomní:                              prom. mat., Ľubica Hanulová,
Bc. Michal Samiec
(Sa) [konzultácie cez telefón a IM],
Bc. Martin Stanček
(St),
Bc. Jozef Ďuriš
(Du),
Bc. Michal Bubanský
(Bu),
Ing. Jozef Pažin
(Pa),

                                                    Bc. Marián Vašš (Va)

Vypracoval:                        Bc. Michal Bubanský

Téma a hlavné body stretnutia

Zhodnotenie úloh z minulého týždňa. Rozdelenie úloh pre pokračovanie implementácie prototypu. Úprava častí databázy, úprava zdrojového kódu, konzultácie.

Kontrola a hodnotenie plnenia krátkodobých úloh

 

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

16.1

Práca na časti Oznam

4.4.

Pa

R

16.2

Práca na časti Fórum

4.4.

St

R

16.3

Práca na časti Profil

4.4.

Ďu

R

16.4

Práca na časti Projekt

4.4.

Va

R

16.5

Práca na administrátorskej časti

4.4.

Sa

R

16.6

Návrhy na potrebné zmeny v databáze

4.4.

Všetci

R

   U - ukončená, R – rozpracovaná, P – posunutá

 

Priebeh stretnutia

1.      Zhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia

2.      Pridelenie úloh do budúceho týždňa

3.      Kontrola postupu jednotlivých členov tímu

 

Rozdelenie krátkodobých úloh

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

16.1

Práca na časti Oznam

12.4.

Pa

R

16.2

Práca na časti Fórum

12.4.

St

R

16.3

Práca na časti Profil

12.4.

Ďu

R

16.4

Práca na časti Projekt

12.4.

Va

R

16.5

Práca na administrátorskej časti

12.4.

Sa

R

16.6

Práca na designe

12.4.

Bu

R

16.7

Návrhy na potrebné zmeny v databáze

12.4.

Všetci

R

Z – začatá, R – rozpracovaná

 

Stanovené dlhodobé úlohy

Michal Bubanský:                                                                                              tvorba obsahu webovej stránky a jej aktualizácia

Michal Samiec:   pokračovať v udržiavaní dokumentu riadenia

Všetci:                      študovať implementačné prostredie,
pokračovať v  implementácii funkčného prototypu.

                                     

Zhrnutie stretnutia

Na stretnutí bol zhodnotený priebeh prác na prototype a boli stanovené úlohy pre ďalšie pokračovanie prác na jeho implementácii. Väčšina času bola venovaná úprave databázy, kontrole úloh z predchádzajúceho týždňa a najmä riešeniu problémov, ktoré vznikli pri implementácii. Tím pracuje v plnení úloh podľa zadaného plánu.

 

4.8.       Zápisnica #18

Dátum a čas stretnutia:    12. apríla 2007, 8:00

Miesto stretnutia:         Softvérové štúdio

Prítomní:                              prom. mat., Ľubica Hanulová,
Bc. Michal Samiec
(Sa)
Bc. Martin Stanček
(St),
Bc. Jozef Ďuriš
(Du),
Bc. Michal Bubanský
(Bu),
Ing. Jozef Pažin
(Pa),

                                                    Bc. Marián Vašš (Va)

Vypracoval:                        Bc. Michal Samiec

Téma a hlavné body stretnutia

Zhodnotenie úloh z minulého týždňa. Rozdelenie úloh pre pokračovanie implementácie prototypu. Úprava častí databázy, úprava zdrojového kódu, konzultácie.

Kontrola a hodnotenie plnenia krátkodobých úloh

 

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

17.1

Práca na časti Oznam

12.4.

Pa

R

17.2

Práca na časti Fórum

12.4.

St

R

17.3

Práca na časti Profil

12.4.

Ďu

R

17.4

Práca na časti Projekt

12.4.

Va

R

17.5

Práca na administrátorskej časti

12.4.

Sa

R

17.6

Práca na designe

12.4.

Bu

R

17.7

Návrhy na potrebné zmeny v databáze

12.4.

Všetci

R

   U - ukončená, R – rozpracovaná, P – posunutá

 

Priebeh stretnutia

1.      Zhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia

2.      Pridelenie úloh do budúceho týždňa

3.      Kontrola postupu jednotlivých členov tímu

Rozdelenie krátkodobých úloh

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

18.1

Práca na časti Oznam, zapracovať v rozšírenom filtri výber podľa dátumov OD a DO, umožniť pridanie nového oznamu

12.4.

Pa

R

18.2

Práca na časti Fórum, odstrániť prebytočné ConnectionStrings, vytvoriť diskusiu za každý ukončený ročník

12.4.

St

R

18.3

Práca na časti Profil, prerobiť upravovanie profilu, odstrániť prebytočné ConnectionStrings

12.4.

Ďu

R

18.4

Práca na časti Projekt, doplniť databázu o projekty z yonbanu, prerobiť zobrazovanie informácií z textboxov na labely

12.4.

Va

R

18.5

Práca na administrátorskej časti, vytvoriť strojovo spracovateľný export

12.4.

Sa

R

18.6

Práca na designe, zjednodušiť CSS štýly

12.4.

Bu

R

18.7

Návrhy na potrebné zmeny v databáze

12.4.

Všetci

R

Z – začatá, R – rozpracovaná

 

Stanovené dlhodobé úlohy

Michal Bubanský:                                                                                              tvorba obsahu webovej stránky a jej aktualizácia

Michal Samiec:   pokračovať v udržiavaní dokumentu riadenia

Všetci:                      študovať implementačné prostredie, vlastnosti databázy PostgreSql
pokračovať v  implementácii funkčného prototypu.

                                     

Zhrnutie stretnutia

Na stretnutí bol zhodnotený priebeh prác na prototype a boli stanovené úlohy pre ďalšie pokračovanie prác na jeho implementácii. Boli vykonané úpravy v dizajne stránky, taktiež boli dohodnuté úpravy v procese prihlasovania. Samostatná časť bola venovaná úprave databázy, kontrole úloh z predchádzajúceho týždňa a najmä riešeniu problémov, ktoré vznikli pri implementácii každé člena.

Tím pracuje v plnení úloh podľa zadaného plánu.

 

4.9.       Zápisnica #19

Dátum a čas stretnutia:    19. apríl 2007, 8:00

Miesto stretnutia:         Softvérové štúdio

Prítomní:                              prom. mat., Ľubica Hanulová,
Bc. Michal Samiec
(Sa)
Bc. Martin Stanček
(St),
Bc. Jozef Ďuriš
(Du),
Bc. Michal Bubanský
(Bu),
Ing. Jozef Pažin
(Pa),

                                                    Bc. Marián Vašš (Va)

Vypracoval:                        Bc. Martin Stanček

Téma a hlavné body stretnutia

Zhodnotenie úloh z minulého týždňa. Rozdelenie úloh pre pokračovanie implementácie prototypu. Úprava častí databázy, úprava zdrojového kódu, konzultácie.

Kontrola a hodnotenie plnenia krátkodobých úloh

 

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

18.1

Práca na časti Oznam

19.4.

Pa

R

18.2

Práca na časti Fórum

19.4.

St

R

18.3

Práca na časti Profil

19.4.

Ďu

R

18.4

Práca na časti Projekt

19.4.

Va

R

18.5

Práca na administrátorskej časti

19.4.

Sa

R

18.6

Práca na designe

19.4.

Bu

R

18.7

Návrhy na potrebné zmeny v databáze

19.4.

Všetci

R

   U - ukončená, R – rozpracovaná, P – posunutá

 

Priebeh stretnutia

1.      Zhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia

2.      Pridelenie úloh do budúceho týždňa

3.      Kontrola postupu jednotlivých členov tímu

Rozdelenie krátkodobých úloh

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

19.1

Práca na časti Oznam, tvorba používateľskej príručky k tejto časti

26.4.

Pa

R

19.2

Práca na časti Fórum, vytvoriť diskusiu za každý ukončený ročník, tvorba používateľskej príručky k tejto časti

26.4.

St

R

19.3

Práca na časti Profil, doplniť možnosť zmeny hesla, tvorba používateľskej príručky k tejto časti

26.4.

Ďu

R

19.4

Práca na časti Projekt, tvorba používateľskej príručky k tejto časti

26.4.

Va

R

19.5

Práca na administrátorskej časti, tvorba používateľskej príručky k tejto časti

26.4.

Sa

R

19.6

Práca na designe, vytvorenie helpu, dohodnutie odovzdávania s tímom 15

26.4.

Bu

R

19.7

Návrhy na potrebné zmeny v databáze

26.4.

Všetci

R

Z – začatá, R – rozpracovaná

 

Stanovené dlhodobé úlohy

Michal Bubanský:                                                                                              tvorba obsahu webovej stránky a jej aktualizácia

Michal Samiec:   pokračovať v udržiavaní dokumentu riadenia

Všetci:                      študovať implementačné prostredie, vlastnosti databázy PostgreSql
pokračovať v  implementácii funkčného prototypu.

                                     

Zhrnutie stretnutia

Na stretnutí bol zhodnotený priebeh prác na prototype a boli stanovené úlohy pre ďalšie pokračovanie prác na jeho implementácii. Boli vykonané úpravy v dizajne stránky, taktiež boli dohodnuté úpravy v procese prihlasovania. Samostatná časť bola venovaná úprave databázy, kontrole úloh z predchádzajúceho týždňa a najmä riešeniu problémov, ktoré vznikli pri implementácii každé člena.

Tím pracuje v plnení úloh podľa zadaného plánu.

 

4.10.   Zápisnica #20

Dátum a čas stretnutia:    26. apríl 2007, 8:00

Miesto stretnutia:         Softvérové štúdio

Prítomní:                              prom. mat., Ľubica Hanulová,
Bc. Michal Samiec
(Sa)
Bc. Martin Stanček
(St),
Bc. Jozef Ďuriš
(Du),
Bc. Michal Bubanský
(Bu),
Ing. Jozef Pažin
(Pa),

                                                    Bc. Marián Vašš (Va)

Vypracoval:                        Bc. Michal Bubanský

Téma a hlavné body stretnutia

Zhodnotenie úloh z minulého týždňa. Úprava častí databázy, úprava zdrojového kódu, konzultácie. Príprava na odovzdávanie testovacej verzie prototypu. Rozdelenie úloh pre pokračovanie implementácie prototypu  a vytvorenie finálnej dokumentácie na odovzdanie.

Kontrola a hodnotenie plnenia krátkodobých úloh

 

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

19.1

Práca na časti Oznam, tvorba používateľskej príručky k tejto časti

26.4.

Pa

R

19.2

Práca na časti Fórum, vytvoriť diskusiu za každý ukončený ročník, tvorba používateľskej príručky k tejto časti

26.4.

St

R

19.3

Práca na časti Profil, doplniť možnosť zmeny hesla, tvorba používateľskej príručky k tejto časti

26.4.

Ďu

R

19.4

Práca na časti Projekt, tvorba používateľskej príručky k tejto časti

26.4.

Va

R

19.5

Práca na administrátorskej časti, tvorba používateľskej príručky k tejto časti

26.4.

Sa

R

19.6

Práca na designe, vytvorenie helpu, dohodnutie odovzdávania s tímom 15

26.4.

Bu

R

19.7

Návrhy na potrebné zmeny v databáze

26.4.

Všetci

U

   U - ukončená, R – rozpracovaná, P – posunutá

 

Priebeh stretnutia

1.      Zhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia

2.      Do dnešného dňa nebola vyriešená otázka sprístupnenia projektu na testovanie zvonku, projekt je možné prezentovať iba na pridelenom počítači v soft. štúdiu. Túto otázku je potrebné vyriešiť čo najskôr (kontaktná osoba hluchy@fiit.stuba.sk)

3.      Kontrola postupu jednotlivých členov tímu

4.      Úpravy v zdrojovom kóde, príprava produktu na odovzdanie testovacej verzie

5.      Pridelenie úloh do budúceho týždňa – začatie prác na vytvorenie finálnej dokumentácie k produktu. Úlohy rozdelené nasledovne:

a.       Bubanský – vytvorenie posudku na konkurenčný tím

b.      Ďuriš – vytvorenie inštalačnej príručky

c.       Samiec – vytvorenie štatistiky prístupov a práce s SVN pre dokument riadenia

d.      Stanček – vytvorenie inštalačnej príručky

e.       Pažin – aktualizácia dokumentu riadenia

f.        Vašš  - aktualizácia hlavného dokumentu, zahrnúť zmeny oproti návrhu (mapa stránok, dátový model, ...)

6.      Zdôraznená potreba testovania systému členmi tímu, ako aj potreba externého testovania systému a vytvorenia protokolu o externom testovaní.

 

Rozdelenie krátkodobých úloh

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

20.1

Doladenie časti Oznam, tvorba používateľskej príručky k tejto časti

3.5.

Pa

R

20.2

Doladenie časti Fórum, tvorba používateľskej príručky k tejto časti

3.5.

St

R

20.3

Doladenie časti Profil, tvorba používateľskej príručky k tejto časti

3.5.

Ďu

R

20.4

Doladenie časti Projekt, vyhľadávanie v projektoch,  tvorba používateľskej príručky k tejto časti

3.5.

Va

R

20.5

Doladenie administrátorskej časti, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, sprístupnenie produktu pre testovanie zvonku

3.5.

Sa

R

20.6

Doladenie designu a helpu

3.5.

Bu

R

20.7

Práce na vytváraní finálnej dokumentácie k produktu, aktualizácia projektových denníkov, testovanie celého systému, externé testovanie systému

3.5.

Všetci

Z

Z – začatá, R – rozpracovaná

Stanovené dlhodobé úlohy

Michal Bubanský:                                                                                              tvorba obsahu webovej stránky a jej aktualizácia

Michal Samiec:   pokračovať v udržiavaní dokumentu riadenia

Všetci:                      študovať implementačné prostredie, vlastnosti databázy PostgreSql
pokračovať v  implementácii funkčného prototypu.

Zhrnutie stretnutia

Na stretnutí bol zhodnotený priebeh prác na prototype a boli stanovené úlohy pre ďalšie pokračovanie prác na jeho implementácii. Rozdelenie úloh pre vytvorenie finálnej dokumentácie k produktu. Boli vykonané úpravy v dizajne stránky a zdrojovom kóde tak, aby bolo možné odovzdať testovaciu verziu produktu. Zdôraznená potreba externého testovania systému, vytvorenia protokolov o externom testovaní.

 

4.11.   Zápisnica #21

Dátum a čas stretnutia:    3. máj 2007, 8:00

Miesto stretnutia:         Softvérové štúdio

Prítomní:                              prom. mat., Ľubica Hanulová,
Bc. Michal Samiec
(Sa)
Bc. Martin Stanček
(St),
Bc. Jozef Ďuriš
(Du),
Bc. Michal Bubanský
(Bu),
Ing. Jozef Pažin
(Pa),
Bc. Marián Vašš (Va)

Vypracoval:                        Ing. Jozef Pažin

 

Téma a hlavné body stretnutia

Zhodnotenie úloh z minulého týždňa. Úprava zdrojového kódu IS ALUMNI, aktualizácia zmien v databáze, konzultácie problémových oblastí, kompletizácia celého systému. Dopracovanie testovacej verzie. Rozdelenie úloh pre pokračovanie implementácie prototypu a vytvorenie finálnej dokumentácie na odovzdanie. Stanovenie podporných úloh k tvorbe produktu – dokumentácia, prezentačné materiály.

 

Kontrola a hodnotenie plnenia krátkodobých úloh

Vzhľadom na charakter úloh zadaných na predchádzajúcom stretnutí, ktorý je pri väčšine úloh dlhodobý, sú úlohy (okrem 20.6) aj naďalej v stave „rozpracovaná“.

 

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

20.1

Doladenie časti Oznam, tvorba používateľskej príručky k tejto časti

3.5.

Pa

R

20.2

Doladenie časti Fórum, tvorba používateľskej príručky k tejto časti

3.5.

St

R

20.3

Doladenie časti Profil, tvorba používateľskej príručky k tejto časti

3.5.

Ďu

R

20.4

Doladenie časti Projekt, vyhľadávanie v projektoch,  tvorba používateľskej príručky k tejto časti

3.5.

Va

R

20.5

Doladenie administrátorskej časti, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, sprístupnenie produktu pre testovanie zvonku

3.5.

Sa

R

20.6

Doladenie designu a helpu

3.5.

Bu

U

20.7

Práce na vytváraní finálnej dokumentácie k produktu, aktualizácia projektových denníkov, testovanie celého systému, externé testovanie systému

3.5.

Všetci

R

   U – ukončená, R – rozpracovaná, P – posunutá

Priebeh stretnutia

9.      Zhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia

10.  Sprístupnenie servera, na ktorom beží projekt ALUMNI sa nepodarilo uzavrieť. Snaha o vybavenie prístupu na server z „vonkajších sietí“ pokračuje.

11.  Správa o chybách v jednotlivých moduloch projektu ALUMNI a kontrola postupu jednotlivých členov tímu

12.  Úpravy v zdrojovom kóde podľa záverov vyplývajúcich z odporúčaní členov tímu na jednotlivé problémy, ktoré sa vyskytli v uplynulom týždni.

13.  Spresnené nároky na externé testovanie. Táto požiadavka však výrazne závisí od úspešného splnenia bodu 2.

14.  Identifikovanie oblastí, ktoré ešte neboli doriešené na stretnutí a ich rozdelenie.

15.  Zoznam problémových oblastí, ktoré boli na stretnutí identifikované je uvedený ako príloha tejto zápisnice

16.  Postupne bude potrebné začať prácu na informačných materiáloch a dohodnúť termín predvedenia produktu medzi tímami 15 a 18

Rozdelenie krátkodobých úloh

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

21.1

Doladenie časti Oznam, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, oprava nájdených chýb a dopracovanie určených oblastí

10.5.

Pa

R

21.2

Doladenie časti Fórum, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, oprava nájdených chýb a dopracovanie určených oblastí

10.5.

St

R

21.3

Doladenie časti Profil, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, oprava nájdených chýb a dopracovanie určených oblastí

10.5.

Ďu

R

21.4

Doladenie časti Projekt, vyhľadávanie v projektoch, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, oprava nájdených chýb a dopracovanie určených oblastí

10.5.

Va

R

21.5

Doladenie administrátorskej časti, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, sprístupnenie produktu pre testovanie zvonku, oprava nájdených chýb a dopracovanie určených oblastí

10.5.

Sa

R

21.6

Uzavretie evidencie úloh v systéme TRAC

10.5.

Všetci

Z

21.7

Stanovanie finálnej verzie dizajnu produktu, úprava niektorých častí, prvok calendar

10.5.

Bu

Z

21.8

Práce na vytváraní finálnej dokumentácie k produktu, aktualizácia projektových denníkov, testovanie celého systému, externé testovanie systému

10.5.

Všetci

Z

Z – začatá, R – rozpracovaná

Stanovené dlhodobé úlohy

Michal Bubanský:                                                                                              tvorba obsahu webovej stránky a jej aktualizácia, práca na dizajne celého produktu

Michal Samiec:   pokračovať v udržiavaní dokumentu riadenia, priebežná kontrola zdrojových kódov projektu

Všetci:                      uzavrieť implementáciu funkčného prototypu IS ALUMNI, ukončiť práce na jednotlivých moduloch, priebežne testovať všetky časti systému, ako aj ich vzájomné prepojenie.

 

Zhrnutie stretnutia

Hlavným cieľom stretnutia bola oprava nájdených problémových oblastí a priebežné otestovanie funkčnosti produktu. Boli stanovené úlohy pre finalizáciu prác na implementácii.

Pokračuje sa v tvorbe finálnej dokumentácie k produktu. Boli vykonané priebežné úpravy v dizajne IS ako aj v zdrojovom kóde na základe pripomienok od členov tímu. Problém prístupu k IS zvonku (tým pádom aj externé testovanie používateľa na internete) sa však zatiaľ nepodarilo vyriešiť.

 

Príloha – identifikované problémové oblasti

Riešenie problémov v týchto oblastiach bolo pridelené tým členom tímu, ktorí sú za uvedený modul IS zodpovední.

Oblasť

Popis problému

Dokumentácia

Dopracovanie projektových denníkov

Dokumentácia

Prepísanie úloh do systému TRAC podľa autorov zápisníc

Nástenka

Označenie zrušených správ na nástenke

Nástenka

Oprava nesprávneho zobrazovania niektorých dátumov na oznamoch

Profil

Úprava funkčnosti návratového tlačidla

Projekt

Prepracovanie vyhľadávania v projektoch

Fórum

Dopracovanie funkcií práce s príspevkami vo fóre

Administrácia

Uzavretie exportu informácií o absolventoch

 

4.12.   Zápisnica #22

Dátum a čas stretnutia:    10. máj 2007, 8:00

Miesto stretnutia:         Softvérové štúdio

Prítomní:                              prom. mat., Ľubica Hanulová,
Bc. Michal Samiec
(Sa)
Bc. Martin Stanček
(St),
Bc. Jozef Ďuriš
(Du),
Bc. Michal Bubanský
(Bu),
Ing. Jozef Pažin
(Pa),
Bc. Marián Vašš (Va)

Vypracoval:                        Bc. Martin Stanček

Téma a hlavné body stretnutia

Zhodnotenie úloh z minulého týždňa. Úprava zdrojového kódu IS ALUMNI, aktualizácia zmien v databáze, konzultácie problémových oblastí, kompletizácia celého systému. Dopracovanie testovacej verzie. Rozdelenie úloh pre pokračovanie implementácie prototypu a vytvorenie finálnej dokumentácie na odovzdanie. Stanovenie podporných úloh k tvorbe produktu – dokumentácia, prezentačné materiály.

 

Kontrola a hodnotenie plnenia krátkodobých úloh

Vzhľadom na charakter úloh zadaných na predchádzajúcom stretnutí, ktorý je pri väčšine úloh dlhodobý, sú úlohy aj naďalej v stave „rozpracovaná“.

 

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

21.1

Doladenie časti Oznam, tvorba používateľskej príručky k tejto časti

3.5.

Pa

R

21.2

Doladenie časti Fórum, tvorba používateľskej príručky k tejto časti

3.5.

St

R

21.3

Doladenie časti Profil, tvorba používateľskej príručky k tejto časti

3.5.

Ďu

R

21.4

Doladenie časti Projekt, vyhľadávanie v projektoch,  tvorba používateľskej príručky k tejto časti

3.5.

Va

R

21.5

Doladenie administrátorskej časti, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, sprístupnenie produktu pre testovanie zvonku

3.5.

Sa

R

21.7

Práce na vytváraní finálnej dokumentácie k produktu, aktualizácia projektových denníkov, testovanie celého systému, externé testovanie systému

3.5.

Všetci

R

   U – ukončená, R – rozpracovaná, P – posunutá

 

Priebeh stretnutia

17.  Zhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia

18.  Správa o chybách v jednotlivých moduloch projektu ALUMNI a kontrola postupu jednotlivých členov tímu

19.  Úpravy v zdrojovom kóde podľa záverov vyplývajúcich z odporúčaní členov tímu na jednotlivé problémy, ktoré sa vyskytli v uplynulom týždni.

20.  Identifikovanie oblastí, ktoré ešte neboli doriešené na stretnutí a ich rozdelenie.

21.  Zoznam problémových oblastí, ktoré boli na stretnutí identifikované je uvedený ako príloha tejto zápisnice

22.  Postupne bude potrebné začať prácu na informačných materiáloch a dohodnúť termín predvedenia produktu medzi tímami 15 a 18

Rozdelenie krátkodobých úloh

Úloha

Popis

Termín

Riešiteľ

Stav

22.1

Doladenie časti Oznam, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, oprava nájdených chýb a dopracovanie určených oblastí

15.5.

Pa

R

22.2

Doladenie časti Fórum, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, oprava nájdených chýb a dopracovanie určených oblastí

15.5.

St

R

22.3

Doladenie časti Profil, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, oprava nájdených chýb a dopracovanie určených oblastí

15.5.

Ďu

R

22.4

Doladenie časti Projekt, vyhľadávanie v projektoch, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, oprava nájdených chýb a dopracovanie určených oblastí

15.5.

Va

R

22.5

Doladenie administrátorskej časti, tvorba používateľskej príručky k tejto časti, sprístupnenie produktu pre testovanie zvonku, oprava nájdených chýb a dopracovanie určených oblastí

15.5.

Sa

R

22.6

Uzavretie evidencie úloh v systéme TRAC

15.5.

Všetci

Z

22.7

Stanovanie finálnej verzie dizajnu produktu, úprava niektorých častí, prvok calendar

15.5.

Bu

Z

22.8

Práce na vytváraní finálnej dokumentácie k produktu, aktualizácia projektových denníkov, testovanie celého systému, externé testovanie systému

15.5.

Všetci

Z

Z – začatá, R – rozpracovaná

 

Stanovené dlhodobé úlohy

Michal Bubanský:                                                                                              tvorba obsahu webovej stránky a jej aktualizácia, práca na dizajne celého produktu

Michal Samiec:   pokračovať v udržiavaní dokumentu riadenia, priebežná kontrola zdrojových kódov projektu

Všetci:                      uzavrieť implementáciu funkčného prototypu IS ALUMNI, ukončiť práce na jednotlivých moduloch, priebežne testovať všetky časti systému, ako aj ich vzájomné prepojenie.

 

Zhrnutie stretnutia

Hlavným cieľom stretnutia bola oprava nájdených problémových oblastí a priebežné otestovanie funkčnosti produktu. Boli stanovené úlohy pre finalizáciu prác na implementácii.

Pokračuje sa v tvorbe finálnej dokumentácie k produktu. Boli vykonané priebežné úpravy v dizajne IS ako aj v zdrojovom kóde na základe pripomienok od členov tímu. Problém prístupu k IS zvonku (tým pádom aj externé testovanie používateľa na internete) sa však zatiaľ nepodarilo vyriešiť.

 

 

 

 

5.   Projektové denníky

5.1.       Bc. Michal Bubanský

Dátum

Úloha

Počet hodín

30.9.2006

Vytvorenie časti motivácia pre dokument ponuky

2

2.10.-9.10.2006

Vytvorenie web stránky pre tímový projekt

20

5.10.2006

Oboznámenie sa so systémami TRAC a SVN

1

9.10.2006

Stretnutie s tímovou vedúcou, dohodnutie prvého stretnutia

1

10.10.2006

1.stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.1

3

10.10.2006

Aktualizácia webstránky, pridaný dokument ponuky

0,5

12.10.2006

Aktualizácia webstránky, doplnená zápisnica z 1.stretnutia

0,5

15.10.2006

Oboznámenie sa s materiálmi minuloročného tímu

5

17.10.2006

2. stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.2

3

17.10.2006

Aktualizácia webstránky, doplnená zápisnica z 2.stretnutia

0,5

24.10.2006

3. stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.3

3

24.10.2006

Vytvorenie zápisnice zo 3.stretnutia, pridanie úloh na TRAC

1

24.10.2006

Aktualizácia webstránky, doplnená zápisnica z 3.stretnutia

0,5

26.10.2006

Zisťovanie možností importu údajov o absolventoch fakulty z existujúcich školských systémov

1

28.10.2006

Download + inštalácia MS VS 2005

3

31.10.2006

4. stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.4

3

31.10.2006

Aktualizácia webstránky, doplnená zápisnica z 4.stretnutia

0,5

4.11.2006

Vytvorenie úvodnej časti analýzy

1

4.11.2006

Vytvorenie activity diagramu a tab. akcept. testov pre prípad použitia modifikácia profilu

1

6.11.2006

5. stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.5

3

8.11.2006

Aktualizácia webstránky, doplnená zápisnica z 5.stretnutia

0,5

12.11.2006

Prepracovanie úvodnej časti analýzy

3

14.11.2006

6. stretnutie v SS

3

14.11.2006

Úprava webstránky

1

16.11.2006

Prebratie, zviazanie a odovzdanie dokumentu analýzy

3

19.11.2006

Štúdium dokumentu analýzy konkurenčného tímu č.15

2

19.11.2006

Aktualizácia webstránky, doplnená zápisnica z 6.stretnutia

0,5

20.11.2006

Úvodná časť posudku + formálna stránka dokumentácie

1

21.11.2006

7. stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.7

3

21-27.11.2006

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.7

1

22.11.2006

Aktualizácia webstránky, doplnená zápisnica z 7.stretnutia

0,5

28.11.2006

8. stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.8

3

28.11.2006

Vytvorenie zápisnice z 8. stretnutia, pridanie úloh na TRAC

1

28.11.2006

Aktualizácia webstránky, doplnená zápisnica z 8.stretnutia

0,5

28.11.-5.12.2006

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.8

3

5.12.2006

9. stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.9

3

7.12.2006

Aktualizácia webstránky, doplnená zápisnica z 9.stretnutia

0,5

6-12.12.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.9

2

13.12.2006

10. stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.10

3

13-18.12.2006

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.10

2

17.12.2006

Aktualizácia webstránky, doplnená zápisnica z 10.stretnutia

0,5

18.12.2006

Tlač dokumentov pre odovzdanie, spojené s komplikáciami pri tlači

2

18.12.2006

Predvádzanie prototypu konkurenčnému tímu

1

22.2.2007

11. stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.11

3

23.2.-8.3.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.11

2

22.2.2007

Aktualizácia webstránky, doplnená zápisnica z 11.stretnutia

0,5

1.3.2007

12. stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.12

3

2.-7.3.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.12

2

3.3.2007

Aktualizácia webstránky, doplnená zápisnica z 12.stretnutia

0,5

8.3.2007

13. stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.13

3

8.-14.3.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.13

1,5

12.3.2007

Aktualizácia webstránky, doplnená zápisnica z 13.stretnutia

0,5

15.3.2007

14. stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.14

3

16.-21.3.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.14

2

16.3.2007

Aktualizácia webstránky, doplnená zápisnica z 14.stretnutia

0,5

22.3.2007

15. stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.15

3

23.-28.3.2007

Vytvorenie dizajnu pre výsledný produkt

10

23.-28.3.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.15

1

26.3.2007

Aktualizácia webstránky, doplnená zápisnica z 15.stretnutia

0,5

29.3.2007

16. stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.16

3

30.3.-4.4.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.16

2

3.4.2007

Aktualizácia webstránky, doplnená zápisnica z 16.stretnutia

0,5

5.4.2007

17. stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.17

3

6.-11.4.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.17

2

9.4.2007

Aktualizácia webstránky, doplnená zápisnica z 17.stretnutia

0,5

12.4.2007

18. stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.18

3

13.-18.4.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.18

2

19.4.2007

19. stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.19

3

20.-25.4.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.19

2

20.4.2007

Aktualizácia webstránky, doplnená zápisnica z 18.stretnutia

0,5

22.4.2007

Aktualizácia webstránky, doplnená zápisnica z 19.stretnutia

0,5

26.4.2007

20. stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.20

3

29.4.2007

Aktualizácia webstránky, doplnená zápisnica z 20.stretnutia

0,5

2.5.2007

Úprava dizajnu a testovanie v SS

3

3.5.2007

21. stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.21

3

5.5.2007

Aktualizácia webstránky, doplnená zápisnica z 21.stretnutia

0,5

7.5.2007

Úprava dizajnu a testovanie v SS

3

10.5.2007

22. stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.22

3

11.5.2007

Úprava tímovej webstránky do statickej podoby

1

11.5.2007

Externé testovanie

2

 

 

170,5

 

5.2.       Bc. Jozef Ďuriš

Dátum

Úloha

Počet hodín

30.9.2006

Vypracovanie časti dokumentu ponuky - hrubý návrh

5

10.10.2006

Prvé stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.1

3

17.10.2006

Oboznámenie sa so servletom STRUTS

15

17.10.2006

Druhé stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.2

3

17.10.2006

Oboznámenie sa so materiálmi predchádzajúceho tímu

3

23.10.2006

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.2

7

24.10.2006

Tretie stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.3

3

31.10.2006

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.3

5

31.10.2006

Štvrté stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.4

3

6.11.2006

Piate stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.5

3

7.11.2006

Vypracovanie zápisnice č.4

5

7.11.2006

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.4

5

19.11.2006

Štúdium dokumentu analýzy konkurenčného tímu č.15

2

20.11.2006

Posudok - časť návrh a logický model údajov

1

5.12.2006

Deviate stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.9

3

12.12.2006

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.9

1

13.12.2006

Desiate stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.10

3

14.12.2006

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.10

1

18.12.2006

Tlač dokumentov pre odovzdanie, spojené s komplikáciami pri tlači

2

18.12.2006

Predvádzanie prototypu konkurenčnému tímu

1

22.2.2007

Jedenáste stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.11

3

25.2.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.11

4

1.3.2007

Dvanáste stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.12

3

2.3.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.12

2

5.3.2007

Upravenie dátového modelu v Enterprise Architect a nahratie na SVN

4

8.3.2007

Trináste stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.13

3

8.3.2007

Importovanie dat z YONBAN skriptu, migrácia používateľov, migrácia projektov, migrácia klúčových slov a abstraktov

13

15.3.2007

Štrnáste stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.14

3

20.3.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.14

1

22.3.2007

Pätnáste stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.15

3

27.3.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.15

1

29.3.2007

Šesnástestretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.16

3

29.3.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.16

1

29.3.2007

Práca na časti profil

5

5.4.2007

Sedemnáste stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.17

3

5.4.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.17

1

12.4.2007

Osemnáste stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.18

3

12.4.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.18

1

19.4.2007

Devätnáste stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.19

3

20.4.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.19

1

21.4.2007

Práca na časti profil, doplnenie možnosti zmeny hesla

2

26.4.2007

Dvadsiate stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.20

3

26.4.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.20

1

11.5.2007

Práca na časti profil - doplnenie možnosti vyhľadávania podľa roku

3

 

 

144

 


5.3.       Ing. Jozef Pažin

Pažin - projektový denník: September, Október

Dátum

Popis činnosti

Hod.

 

 

 

29.09.2006

Kontaktovanie ostatných členov tímu, dohodnutie sa na stretnutí.

1

30.09.2006

Vytvorenie jednotných šablón na dokumentáciu.

3

September

 

4

 

 

 

01.10.2006

Finalizácia grafickej úpravy dokumentu ponuky.

1

01.10.2006

Vytvorenie prezentácie ponuky a úprava ponuky v PowerPointe, konzultácie o obsahu.

2

05.10.2006

Školenie o práci so systémami TRAC a s SVN úložiskom

4

09.10.2006

Stretnutie s projektovým vedúcim, dohodnutie prvého stretnutia

1

10.10.2006

Prvé oficiálne stretnutie tímu v SS. Detaily v zápisnici č.1

3

11.10.2006

Vytvorenie šablóny pre tvorbu zápisníc.

2

11.10.2006

Spísanie zápisnice a odoslanie na kontrolu obsahu.

1

17.10.2006

Druhé stretnutie v SS. Detaily v zápisnici č.2

3

18.10.2006

Premyslenie využiteľnosti a prínosu systému ALUMNI.

3

20.10.2006

Opakovanie programovacieho jazyka java.

5

23.10.2006

Konzultovanie modelu.

1

23.10.2006

Prebratie a štúdium dokumentácie predchádzajúceho tímu

3

24.10.2006

Tretie stretnutie v SS. Detaily v zápisnici č.3

3

25.10.2006

Školenie o práci s Enterprise Architect.

3

27.10.2006

Umiestnenie dokumentácie do dátového úložiska.

1

27.10.2006

Tvorba aktivity diagramu pre systém prihlasovania.

3

28.10.2006

Získanie inštalačných CD MS Visual Studio 2005 a samotná inštalácia

4

31.10.2006

Štvrté stretnutie v SS. Detaily v zápisnici č.4

3

Október

 

46

 

 

 

 

Pažin - projektový denník: November, December

Dátum

Popis činnosti

Hod.

 

 

 

02.11.2006

Vytvorenie aktivity diagramu a tabuľky akceptačných testov pre prípady použitia pridaj a vymaž oznam.

3

05.11.2006

Založenie dokumentu analýzy.

1

06.11.2006

Piate stretnutie v SS. Detaily v zápisnici č.5

3

11.11.2006

Dokumentácia analýzy – nástenka.

4

12.11.2006

Dokumentácia analýzy – bezpečnosť systému.

5

13.11.2006

Úprava dokumentácie, kontrola chyb, úprava akceptačných testov.

2

13.11.2006

Úprava projektového denníka.

1

14.11.2006

Šieste stretnutie v SS. Detaily v zápisnici č. 6.

3

14.11.2006

Práca na špecifikácii pridelených kapitol.

2

14.11.2006

Úprava dizajnu a obsahu dokumentu analýzy.

4

15.11.2006

Vytvorenie preberacieho dokumentu.

1

15.11.2006

Kontrola dokumentácie, pridanie niektorých častí.

2

17.11.2006

Získanie dokumentácie tímu 15, založenie posudku, hrubá kontrola.

2

21.11.2006

Siedme stretnutie v SS. Detaily v zápisnici č. 7.

3

21.11.2006

Tvorba zápisnice k siedmemu stretnutiu. Rozdeľovanie úloh do trac.

2

22.11.2006

Zoskupenie poznámok k práci konkurencie. Tvorba posudku.

2

23.11.2006

Zmena termínu na odovzdanie práce, práca na posudku.

1

26.11.2006

Inštalácia plugin do Visual Studia na verzionovanie zdroj. kódov.

1

28.11.2006

Osme stretnutie v SS. Detaily v zápisnici č. 8.

3

November

 

45

 

 

 

04.12.2006

Tvorba reakcie na posudok, aktualizácia denníka.

2

05.12.2006

Deviate stretnutie v SS. Detaily v zápisnici č. 9.

3

06.12.2006

Práca na používateľskej dokumentácii k prototypu.

2

13.12.2006

Desiate stretnutie v alternatívnom čase. Detaily v zápisnici č. 10.

3

16.12.2006

Synchronizácia a formálne úpravy dokumentov.

3

December

 

13

 

 

 

Pažin - projektový denník: Február, marec

Dátum

Popis činnosti

Hod.

 

 

 

22.02.2007

Jedenáste stretnutie v SS. Detaily v zápisnici č. 11.

3

24.02.2007

Úprava celkového vzhľadu dokumentácie, práca na časti Riadenie.

3

24.02.2007

Kontrola dátového modelu.

1

Február

 

7

 

 

 

01.03.2007

Dvanáste stretnutie v SS. Detaily v zápisnici číslo 12.

3

03.03.2007

Úprava všetkých častí dokumentácie.

2

03.03.2007

Inštalácia PostgreSQL na lokálnom počítači.

3

06.03.2007

Práca na časti oznam, príprava základných metód.

2

08.03.2007

Trináste stretnutie v SS. Detaily v zápisnici číslo 13.

3

11.03.2007

Spracovanie pripomienok k časti oznam a nástenka.

3

15.03.2007

Štrnáste stretnutie v SS. Detaily v zápisnici číslo 14.

3

16.03.2007

Práca na funkčnej časti nástenky – tvorba panelov umožňujúcich zobrazenie oznamov z nástenky.

2

17.03.2007

Dopracovanie prepojenia panelov s databázou ALUMNI.

2

20.03.2007

Aplikácia zmien v databáze na lokálnu databázu.

1

22.03.2007

Pätnáste stretnutie v SS. Detaily v zápisnici číslo15.

3

27.03.2007

Aktualizácie databázy na základe zmien v nástenke, pridanie testovacích záznamov.

2

29.03.2007

Šestnáste stretnutie v SS. Detaily v zápisnici číslo 16.

3

Marec

 

32

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pažin - projektový denník: Apríl, máj

Dátum

Popis činnosti

Hod.

 

 

 

04.04.2007

Sedemnáste stretnutie v SS. Detaily v zápisnici číslo 17.

3

11.04.2007

Práca na časti nástenka a metódach oznamu.

3

12.04.2007

Osemnáste stretnutie v SS. Detaily v zápisnici číslo 18.

3

12.04.2007

Práca na nástenke – pridávanie nového oznamu, filtrácia podľa mena autora, názvu oznamu a roku aktuálnosti oznamu

4

15.04.2007

Práca na dump databázy

2

17.04.2007

Úprava úloh v systéme TRAC, skompletizovanie Gantovho diagramu.

2

19.04.2007

Devätnáste stretnutie v SS. Detaily v zápisnici číslo 19.

3

19.04.2007

Pridanie filtrácie / vyhľadávania pomocou času aktuálnosti oznamu.

3

22.04.2007

Práca na dokončení nástenky na spracovanie používateľskej príručky.

1

26.04.2007

Dvadsiate stretnutie v SS. Detaily v zápisnici číslo 20.

3

27.04.2007

Dopracovanie nástenky, práca na module používateľ, úprava prihla-sovania.

4

Apríl

 

31

 

 

 

01.05.2007

Práca na úprave dokumentov a denníka.

1

02.05.2007

Práca na dokumente riadenia.

2

02.05.2007

Dopracovanie popisu k metódam a ich parametrom.

1

03.05.2007

Dvadsiate prvé stretnutie v SS. Detaily v zápisnici č.21.

3

05.05.2007

Úprava kódu Nástenky a testovanie celého IS.

4

08.05.2007

Práca na dokumentácii k produktu.

2

10.05.2007

Dvadsiate druhé stretnutie v SS. Detaily v zápisnici č. 22.

3

10.05.2007

Úprava kódu nástenky v SS.

1

11.05.2007

Práca na časti Nástenka, testovanie produktu, refaktoring kódu IS.

3

13.05.2007

Práca na dokumentácii.

1

14.05.2007

Oprava kódu, úprava dokumentácie, testovanie

5

Máj

 

26

 


5.4.       Bc. Michal Samiec

Dátum

Úloha

Počet hodín

27.9.2006

Inštalácia a nastavenie manaž. Softwaru TRAC na server tequilla.kmit.sk

6

29.9.2006

Vytvorenie úvodnej komunikačcnej stránky v systeme TRAC

1

29.9.2006

Vytvorenie prvej verzie dokumentu pokuky

3

30.10.2006

Skolektovanie kontaktov na jednotlivych členov tímu

5

30.10.2006

Rozdelenie vypracovania častí dokumentu ponuky medzi členov tímu, vyznačenie v dokumente
Motivácia - Miso Bubansky // done
Ponuka riešenia - Mato Stanček // done
Štruktúra - Michal Samiec // done
Hrubý návrh - Jozef Ďuriš // done
Použitá Technológia - Jozef Pažin // done
Predpokladané zdroje - Jozef Pažin (ostávajú rovnaké, lebo použijeme už rozbehnutý projekt)

3

1.10.2006

Vytvorenie hesiel a pristupov systému TRAC, pre 4 clenov timu

2

2.10.2006

Upravenie dokumentu do finalnej verzie, zozbieranie príspevkov od členov tímu, tlač dokumentu, odovzdanie dokumentu

4

3.10.2006

Vytvorenie verzionovaneho repository typu SVN na uchovávanie a zdielanie dat

5

5.10.2006

Zaškolenie clenov tímu do práce so systémami TRAC a s SVN úložiskom

4

6.10.2006

Vyvorenie stranky pre hlasovanie o teamleadera, hlasovanie  ( som to akoze vyhral :((    )

1

9.10.2006

Stretnutie s projektovým vedúcim, dohodnutie prvého stretnutia

1

10.10.2006

Prvé stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.1

3

17.10.2006

Vytvorenie prvých uloh v systéme TRAC

2

17.10.2006

Druhé stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.2

3

18.10.2006

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.1

2

19.10.2006

Vytvorenie súboru model.eap (Enterprise Architekt), uvodný aktivity diagram, nahratie programu EA na server, aby bol dostupný členom tímu

2

23.10.2006

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.2

1

24.10.2006

Tretie stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.3

3

25.10.2006

Zaškolenie clenov tímu do práce s EA

3

30.10.2006

Uprava štruktúry stránok (sprehľadnenie, členenie) v systéme TRAC

1

31.10.2006

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.3

5

31.10.2006

Štvrté stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.4

1

5.11.2006

Oprava úloh po členovi tímu, aby zodpovedali štrukture a skutočnosti

1

6.10.2006

Piate stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.5

3

7.11.2006

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.4, prepísanie denníka do XLS

4

14.11.2006

Šieste stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.6

3

20.11.2006

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.6

1

21.11.2006

Siedme stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.7

3

27.11.2006

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.7

1

28.11.2006

Osme stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.8

3

29.11.2006

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.8

2

5.12.2006

Deviate stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.9

3

12.12.2006

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.9

1

13.12.2006

Desiate stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.10

3

14.12.2006

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.10

1

18.12.2006

Tlač dokumentov pre odovzdanie, spojené s komplikáciami pri tlači

2

18.12.2006

Predvádzanie prototypu konkurenčnému tímu

1

22.2.2007

Jedenáste stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.11

3

25.2.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.11

4

1.3.2007

Dvanáste stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.12

3

2.3.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.12

2

5.3.2007

Upravenie dátového modelu v Enterprise Architect a nahratie na SVN

4

8.3.2007

Trináste stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.13

3

8.3.2007

Importovanie dat z YONBAN skriptu, migrácia používateľov, migrácia projektov, migrácia klúčových slov a abstraktov

13

8.3.2007

Vytvorenie skriptu pre instaláciu databázy so správnym kódovaním (UTF), napísanie návodu pre inštáláciu databázy

3

14.3.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.13 + vytvorenie Triedy Pouzivatel, ktorá zabezpečuje funckie pre overenie s databázou

3

15.3.2007

Štrnáste stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.14

3

20.3.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.14

1

22.3.2007

Pätnáste stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.15

3

27.3.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.15

1

27.3.2007

Stretnutie s P.Lackom a ziskanie lokal admin práv na počítači SS01-1C v SS

1

27.3.2007

Inštalácia a nastavenie IIS web serveru pre tim 18 aj pre tim 12

2

29.3.2007

Šesnástestretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.16

3

29.3.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.16

1

29.3.2007

Vyvorenie administračnej časti systému, triedy Users, Import, Expor

5

5.4.2007

Sedemnáste stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.17

3

5.4.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.17

1

29.3.2007

Vyvorenie administračnej časti systému, triedy addusers

1

12.4.2007

Osemnáste stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.18

3

 

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.18

1

19.4.2007

Devätnáste stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.19

3

20.4.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.19

1

21.4.2007

Vytorenie komponentov Oznam, Oznamy,zabudovanie ich do systému + oboznámenie členov tímu s funkcionalitou týchto komponentov

2

26.4.2007

Dvadsiate stretnutie v SS. Detaily v zapisnici č.20

3

26.4.2007

Splnenie si úloh pridelených pridelených na stretnutí č.20

1

26.4.2007

Refaktoring kódu ostatných členov tímu

7

27.4.2007

Refaktoring kódu ostatných členov tímu, uprava spôsobu prihlasovania, vytvorenie komponentu pre prihlasovanie, integracia do systému

7

 

5.5.       Bc. Martin Stanček

 

5.6.       Bc. Marián Vašš