Plán práce (ZIMA)

Prvý týždeň
Ponuka (pridelenie študentov do tímov, zverejnenie tém a požiadaviek na vypracovanie ponuky).
Druhý týždeň
Vypracovanie ponuky. Konzultácie pre jednotlivé témy. Určenie si priority pre dané témy.
Tretí týždeň
Odovzdanie ponúk. Vyhodnotenie ponúk, určenie rozvrhu a učiteľa pre tím.
Štvrtý týždeň
Rozdelenie úloh. Vytvorenie plánu projektu Oboznámenie sa so zadaním. Zber informácií a materiálov súvisiacich s analýzou. Rozdelenie súvisiacich informácií do kategórií. Zber informácií je potrebné zamerať na :
  • dištančné štúdium, e-learning
  • výučbové systémy
  • dištančné štúdium na univerzitách na Slovensku
  • existujúce systémy súvisiace so štúdiom na FIIT
  • navrhnuté systémy (diplomové, bakalárske a tímové projekty)
  • prepojiteľnosť vyššie spomenutých systémov
Piaty týždeň
Analýza problému. Špecifikácia požiadaviek. Doplnenie materiálov a ich rozdelenie medzi členov tímu. Ich úlohou bude zanalyzovať informácie obsiahnuté v pridelených materiáloch a vypracovať písomný dokument. Z čiastkových dokumentov sa neskôr sformuje dokument obsahujúci analýzu a špecifikáciu požiadaviek.
Šiesty týždeň
Dokončenie dokumentu. Diskusia členov tímu o výsledkoch analýzy a možnostiach vytvorenia hrubého návrhu. Sformovanie postupu riešenia tvorby návrhy. Rozdelenie implementačných a iných úloh medzi členov tímu.
Siedmy týždeň
Vytvorenie hrubého návrhu. Testovanie hrubého návrhu. Kontrola písomného dokumentu.
Ôsmy týždeň
Odovzdanie dokumentácie analýzy problému. Špecifikácie požiadaviek riešenia spolu s hrubým návrhom.
Deviaty týždeň
Odovzdanie posudku analýzy, špecifikácie a hrubého návrhu iného tímu.
Desiaty týždeň
Dopracovanie zistených nedostatkov a návrh prototypu vybraných častí s ohľadom na obsah posudku oponentského tímu.
Jedenásty týždeň
Implementácia prototypu vybraných častí.
Dvanásty týždeň
Odovzdanie prototypu vybraných častí systému spolu s dokumentáciou a používateľská prezentácia prototypu.

Plán práce (LETO)

Prvý týždeň
Odovzdanie posudku prototypu iného tímu, zhodnotenie výsledkov ZS, doplnenie a dopracovanie zistených nedostatkov. Zostavenie plánu na letný semester.
Druhý týždeň
Zakomponovanie zmien do dokumentácie ZS, podrobný návrh, plán integrácie, plán overenia výsledku.
Tretí týždeň
Dokončenie podrobného návrhu. Začiatok implementácie Virtuálnej univerzity. Špecifikovanie softvérových požiadaviek potrebných pre implementovanie (PHP5, PostgreSQL databáza) a zaslanie e-mailu správcovi softvérového štúdia. Rozdelenie úloh členom tímu. Prvotné implementačné zmeny do prototypu, z ktorého bude vychádzať konečný systém.
Štvrtý týždeň
Implementácia slovníka, nástenky, prihlasovacieho mechanizmu. Vytvorenie databázy. Postupná integrácia a overovanie výsledku prevedených zmien. Tvorba dokumentácie.
Piaty týždeň
Dokončenie implementácie z minulého týždňa, postupná integrácia a overovanie výsledku, tvorba dokumentácie. Napĺňanie statických údajov do databázy pre potreby testovania.
Šiesty týždeň
Zhodnotenie pokroku projektu. Rozdelenie úloh do ďalšej fázy. Začiatok implementácie správy predmetov a sprevádzkovanie fóra, postupná integrácia a overovanie výsledku, tvorba dokumentácie.
Siedmy týždeň
Dokončenie správy predmetov, integrácia produktu a overovanie, tvorba dokumentácie k produktu. Začiatok implementácie testovania a správy používateľov. Integrácia slovníka a nástenky do modulu predmetu.
Ôsmy týždeň
Dokončenie hlavných implementačných úloh, integrácia produktu a overovanie, tvorba dokumentácie.
Deviaty týždeň
Odovzdanie produktu, prezentácia produktu Ing.D.Kotmanovej, odovzdanie dokumentácie k produktu (potrebnej pre používanie produktu).
Desiaty týždeň
Drobné úpravy hlavne estetického charakteru, používanie produktu, údržba, kompletizácia dokumentácie.
Jedenásty týždeň
Odovzdanie celkového výsledku projektu (produkt so zmenami v rámci údržby, dokumentácia)


>> Na hlavnú stránku <<