Bc. Vladimír Balaš
Bc. Martin Kerni
Bc. Štefan Novák
Bc. Ján Olbert
Bc. Peter Procházka
Bc. Pavol Skočík
2004/2005 Tím č.2
Miesto stretnutia |
FIIT STU, Softvérové štúdio 2 |
Dátum a čas |
18.10. 2004, 7:20 |
Pedagóg |
Ing.Adrián Bagala |
Prítomní členovia tímu: |
Bc. Vladimír Balaš Bc. Martin Kerni Bc. Štefan Novák Bc. Ján Olbert Bc. Peter Procházka Bc. Pavol Skočík |
Neprítomní členovia tímu: |
|
Zápis vypracoval |
Bc.Peter Procházka |
Dohodnutie štábnej kultúry, rozdelenie dlhodobých úloh a upresnenie komunikačného modelu.
Na začiatku stretnutia bol prezentovaná infraštruktúra PKI a jej možnosti a problémy v dnešnom prostredí.
štábnej kultúre tvorby dokumentácie k jednotlivým modulom a systému, a taktiež na štábnej kultúre písania zdrojového kódu.
Následne boli jednotlivým členom pridelené dlhodobé úlohy, resp. prebrali zodpovednosť za vybrané časti:
Bc. Vladimír Balaš
Analýza vhodných CA pre využitie v rámci tímového projektu
Bc. Martin Kerni
Analýza možnosti samokontroly integrity softvérovej aplikácie
Bc. Štefan Novák
Analýza X.509
Bc. Ján Olbert
Analýza X.509
Bc. Peter Procházka
Riadenie a podklady na WWW prezentáciu
Bc. Pavol Skočík
WWW prezentácia tímu
Ďalej sme sa dohodli na pláne tvorby dokumentácie a dlhodobom pláne projektu
Nájdenie a vytypovanie vhodných kandidátov na CA
Nájdenie a vytypovanie vhodnej samokontroly integrity softvérovej aplikácie
Štúdium X.509
Štúdium X.509
Riadenie a podklady na WWW prezentáciu
WWW prezentácia tímu
Nasledujúce stretnutie sa bude konať 24. októbra 2004 o 7:20 v Softvérovom štúdiu 2.
OK |
= |
splnená |
Z |
= |
zrušená |
A |
= |
aktívna (pracuje sa na nej) |
P |
= |
pokračuje (nebola dokončená, prípadne bola rozšírená a pokračuje v ďalšom týždni) |
|
|
|||
|
|||
riešiteľ |
kód úlohy |
stav |
úloha |
|
|||
Úlohy na 6. týždeň zimného semestra (do 25. 10. 2004) |
|||
|
|||
Novák Olbert |
1 |
A |
Analýza X.509 |
Balaš |
2 |
A |
Analýza CA |
Kerni |
3 |
A |
Analýza samočinnej kontroly integrity |
Procházka |
4 |
A |
Riadenie projektu |
Skočík |
5 |
A |
Príprava WWW prezentácie |