Zápis zo stretnutia

Priebeh stretnutia

Na zaciatku stretnutia sa vyhodnotilo plnenie úloh zadaných v minulosti, najmä takých, ktoré by mali koncit k tomuto termínu. Potom Peter Dolog predniesol návrh od doc. Bielikovej, ktorá navrhla stretnutie s clenmi tím na 20. marca. Stretnutie pokracovalo predvedením castí systému Petrovi Dologovi. Stretnutie dalej pokracovalo rozdelením úloh.

Vyhodnotenie plnenia úloh

  1. modul ad-hoc SQL query (Zázirvec) - úloha bola splnená ciastocne, ešte je potrebné na nej pracovat
  2. moduly users (Zázirvec) - úloha bola splnená
  3. modul topics, abstract report (Richter) - úloha bola splnená, ale bolo doplnené zadanie tejto úlohy o tlacitelnú verizu tohoto reportu
  4. modul import (Trebula) - bol vytvorený demonštracný formulár pre import dát, cez ktorý je mozné zaviest do systému študentov
  5. prerobenie modulu review assignment (Trebula) - úloha bola splnená
  6. modul review types (Lopen) - úloha bola splnená
  7. modul system info (Kósa) - úloha bola splnená, tento modul bude aj nadalej rozširovaný o dalšie zobrazované parametre
  8. modul properties (Kósa) - formulár pre zmenu properties bol vytvorený. Pri implementácii budú clenovia tímu pouzívat properties a metódy get_property a set_property.

Výsledky prezentácie systému pedagogickému vedúcemu

Peter Dolog po prezentácii systému na stretnutí odporucil, aby sa clenovia tímu pri prezentácii pani Bielikovej, ktorá sa uskutocní 20. marca vyvarovali chýb spôsobných nedokoncenou inštaláciou na serveri a nenaplnením databáz údajmi.

Dalej z prezentácie a diskusie vyplynuli nasledovné poziadavky na systém, ktoré budú zapracované do jednotlivých modulov. Tieto poziadavky sa stávajú úlohami pre tých clenov tímu, ktorí implementovali príslušný modul. Tento modul upravia podla týchto poziadaviek.

  1. Do formulára review assignment pridat moznost prezerania abstraktov prác.
  2. Uploadované súbory ukladat mimo web-tree (do adresárov nedostupných priamo cez URL). Download takýchto súborov bude potom mozný cez PHP skript.
  3. Vo formulári review-type detail pridat linku na kritériá pre tento typ posudku.
  4. Pridat property, ktorá urcí, ci sa majú pri posudzovaní pouzívat polozky Comment to PC, Comment to Author.
  5. Zistit od doc. Bielikovej formát tlacených verzií dokumentov (posudky, kniha abstraktov).
  6. Opýtat sa na potrebu informácií o tom, ktorí študenti ešte neodovzdali prácu, ktorí oponenti ešte neodovzdali posudok a pod.
  7. Uvázit potrebu volby ,,read only'' pre formuláre typu detail.
  8. V module review assignment navrhnút spôsob, akým bude systém asistovat administrátorovi pri pridelovaní oponentov príspevkom. V špecifikácii takáto poziadavka je, návrh na nu myslí, takze treba vypracovat detailný návrh s ohladom na zmenené cielové prostredie.
  9. Úloha pre všetky formuláre: pouzívat volbu $params['title']

Úlohy do ďalšieho stretnutia

  1. Pripravit podklady pre zacatie tvorby dokumentácie - Richter, do 8. týzdna.
  2. Inštalácia systému. Príprava na tvorbu inštalacnej prírucky, inštalacných mechanizmov - Trebula, do termínu odovzdania systému k pouzívaniu.
  3. Modul paper index - Zázrivec, do 7. týtdna.
  4. Tlacitelná verzia posudku - Richter, do 8. týzdna.
  5. Modul all papers - Zázrivec, do 7. týzdna.
  6. Moznost archivácie, zálohovania dát v systéme - Kósa, do 9. týzdna
  7. Tlacitelný dokument s abstraktami - Richter, do 7. týzdna.
  8. Import študentov, ucitelov, prác a vedúcich prác - Trebula do 7. týzdna.