Zápis zo stretnutia č. 12

Dátum: 26. februára. 2002

Miesto: Softvérové štúdio 2, KIVT, FEI STU

Pedagóg: Ing. Peter Dolog

Prítomní členovia tímu: Peter Kósa, Peter Lopeň, Richard Richter, Róbert Trebula, Ján Zázrivec

Téma stretnutia: Plán práce na moduloch, reakcia na nové poziadavky zákazníka.

Zápis vyhotovil: Peter Lopen

1 Vyhodnotenie plnenia úloh

  1. Na web boli umiestnené zápisy z dvoch predchádzajúcich stretnutí (T).
  2. Správa o vyuzití Phormation, ktorú mal vyhotovit (Z) do stretnutia v piatok (22. 2.) vytvorená nebola. Formulár prerobený z prototypu pomocou Phormation prezentoval (Z) na tomto stretnutí.
  3. V piatok 22. 2. o 18:00 sa stretli (L), (R) a (T) na C1-64/3. Závery z tohto stretnutia sú uvedené v dokumentácii.
  4. Úloha je plánovaná do 4. týzdna.
  5. V stredu 20. 2. o 12:00 sa (L), (R) a (Z) stretli s doc. Bielikovou ohľadom využitia Con4U na odovzdávanie študentských prác a na preberanie ich posudkov. Zápis z tohto stretnutia vyhotovil (R).
  6. Na stretnutí v piatok sa dohodlo o odlození vykonania importu do CVS pokial sa nevytvorí kompletná verzia systému s novou štruktúrou. Termín úlohy sa preto posúva do 5. týzdna.

2 Opis stretnutia

  1. Pedagogický vedúci tímu zdôraznil, ze sme posledný tím, ktorý doposial nevyplnil formulár týkajúci sa predmetu RPVI.
  2. (Z) prezentoval formulár Registration prerobený pomocou kniznice Phormation. Na základe tejto prezentácie a tiez poznatkov získaných na piatkovom stretnutí sme sa definitívne rozhodli pre pouzitie kniznice Phormation. Hlavnou výhodou jej pouzitia je efektívne vytváranie formulárov na vstup údajov a prehladových tabuliek (reportov).
  3. Nasledovala diskusia o potrebných zmenách vo Phormation. Identifikovali sa nasledujúce zmeny:

    Peter Dolog poukázal na chýbajúci odhad nárocnosti pozadovaných zmien.

  4. Prezentovalo sa rozdelenie systému do modulov, ich funkcie a pouzitie ako boli dohodnuté a zaznamenané na piatkovom stretnutí. Ide o nasledujúce moduly - Registration, Papers, Reviews, Administration, CustomPages, Phormation, Authorization, Menu. Štruktúra pouzitá na ich dokumentovanie bude na základe pripomienok zo strany vedúceho rozšírená o vstupy, výstupy a parametre pre jednotlivé formuláre. Za fyzickú realizáciu modulu sa bude povazovat 1 az N súborov. Jeden formulár je pritom implementovaný v jednom súbore.
  5. (R) uviedol konkrétny plán prác jednotlivých clenov tímu na uvedených moduloch aj spolu s casovým ohranicením - viď nasledujúcu tabulku:

    Moduly/Formuláre Zodpovedný Termín
    system_info.php, user_index.php, properties.php Kósa 5. týždeň
    review_index.php, review_detail.php Lopen 6. týždeň
    Phormation - úpravy, topic_index.php, topic_detail.php Richter 5. týždeň
    paper_index.php, paper_detail.php Trebula 5. týždeň
    user_detail.php Zázrivec 5. týždeň


  6. Zvyšok stretnutia sa diskutovalo o poziadavkách, ktoré zaslala doc. Bieliková (zákazník) o a zmenách z nich vyplývajúcich. Išlo predovšetkým o preskúmanie mozností realizácie poziadaviek, ktoré zákazník oznacil ako prioritné, prípadne navrhnút zákazníkovi alternatívne riešenia, ktoré sme schopný realizovat v stanovenom termíne. Ako najproblematickejšia sa ukázala poziadavka na existenciu rôznych typov posudkov (pre vedúceho, pre oponenta) s rozdielnimi kritériami hodnotenia. Dopracovanie analýzy tejto a ostatných poziadaviek sa zadelilo ako jedna z úloh do dalšieho stretnutia. Kompletný zoznam poziadaviek spolu s navrhovanými riešeniami bude uvedený v dokumentácii.
  7. Dohoda o spôsobe testovania. Bude sa vykonávat testovanie jednotlivých funkcií systému, poskytovaných prostredníctvom formulárov a hlavnou formou testovania bude pilotná prevádzka.

3 Úlohy do ďalšieho stretnutia

  1. Úlohy vyplývajúce z plánu implementácie modulov (predchádzajúca kapitola - bod 5).
  2. Vytvorit tabulku poziadaviek zákazníka s prioritami a navrhovanými riešeniami (R) a zaslat ju zákazníkovi.