Zápis zo stretnutia

Priebeh stretnutia

Na začiaktu stretnutia boli vyhodnotené úlohy zadané na minulom stretnutí. Pokračovalo sa aktualizáciou úloh a zadaním nových úloh pre ďalší týždeň. Prediskutovali sa niektoré návrhy členov tímu.

Vyhodnotenie úloh z minulého stretnutia

  1. Dokončenie špecifikácie - T a Z mali za úlohu dokončiť špecifikáciu a hrubý návrh. Táto úloha bola splnená čiastočne. Dohodli sa na všetkých faktických zásadných otázkach špecifikácie, vytvorili konceptuálny dátový model, use-case diagramy pre všetky prípady použitia, ktoré modifikujú údaje v systéme a aj prípady použitia pre prezeranie obsahu dát systému.
    Nestihli však vytvoriť finálnu verziu dokumentácie. Vytvorenie finálnej kompletnej dokumentácie bolo zadané ako nová úloha s termínom do pondelka 12. novembra.
  2. Aktualizácia webstránky - T mal za úlohu aktualizovať webstránku tímového projektu. Na webe sú aktuálne zápisy, bola vytvorená tabuľka pre zaznamenávanie úloh pre členov tímu.
    Úloha teda bola splnená.
  3. Štúdium implementačných prostriedkov - programátori L a K mali za úlohu pokračovať v štúdiu prostriedkov PHP, SQL, HTML a podobne. Podľa ich vyjadrenia napredujú uspokojivým tempom.
  4. Štýl dokumentácie - R mal za úlohu vytvoriť šablónu dokumentov. Vytvoril šablónu, ktorú tím vzal na vedomie. Túto šablónu aj prezentoval na predverzii dokumentácie, ktorú mal k dispozícii v papierovej forme.
  5. Predverzia dokumentácie - R vyhotovil predverizu dokumentácie, v ktorej bola zatiaľ technická analýza, ktorú vyhotovili programátori L a K. Chýbala v nej predverzia dokumentu od návrhárov T a Z, ktorí ju nestihli vypracovať.

Úlohy do ďalšieho stretnutia

  1. Manažér R dodá plán činnosti webmasterovi T a ten ho zverejní na webe. Termín: čo najskôr.
  2. L vylepší webovskú tabuľku úloh - prerobí ju do PHP a umožní jej modifikáciu priamo z webu cez formuláre. Termín: do budúceho stretnutia.
  3. T vypracuje analýzu existujúcich systémov a opis používateľov systému. Termín: do pondelka 12. novembra.
  4. Z vypracuje dokument k dátovému a funkčnému modelu. Termín: do pondelka 12. novembra.
  5. Manažér R spolu s návrhármi Z a T skorigujú vypracované dokumenty o špecifikácii a hrubom návrhu. Termín: v pondelok 12. novembra.
  6. R vyhotoví fyzickú realizáciu výstupu prvej etapy tímového projektu. Doplní do neho úvod, vytvorí jeho štruktúru. Termín: do ďalšieho stretnutia v stredu 14. novembra.

Voľná diskusia a jej závery

Návrhár T referoval o stave špecifikácie a návrhu. Všetky podstatné časti sú vytvorené a prešli oponentúrou medzi návrhármi navzájom a pripomienkoval ich aj R. Výsledný dokument bude vyhotovený podľa aktualizovaného plánu.
Návrhári a programátori sa zhodli na tom, že programátori by mali byť čo najskôr podrobne informovaní o návrhu. Tim sa dohodol, ze na buducom stretnuti navrhari podrobne odprezentuju vysledny navrh a programatori sa s nim zoznamia aj prostrednictvom dokumentu, ktory bude k dispozicii.
Znovu bola otvorena diskusia o pouzivani spolocneho textoveho formatu. Vsetci clenovia sa dohosli na pouzivani systemu LyX.