Zápis zo stretnutia
Richard Richter
1 Rozdelenie bodov za ponuku
Percentuálne rozdelenie bodov za fázu ponuky je nasledovné:
- Richard Richter dostane 28 %.
- Ostatní členovia tímu dostanú 18 %.
Ponuka bola vyhodnotená ako viac ako dobrá, na samotnom stretnutí sme
sa jej veľmi nevenovali, nakoľko sa týkala iného projektu a nakoľko
kritiku sme si prečítali na webe.
2 Určenie rolí v tíme
Téma rozdelenia rolí v tíme sa otvorila prvý raz, ale už na 2. stretnutí
RPvI sme mali rozdelené okruhy záujmu. Každopádne - konečné rozdelenie
je nasledovné:
Člen tímu | Rola v tíme |
Peter Kósa | programátor |
Peter Lopeň | programátor |
Richard Richter | vedúci tímu, dokumentácia |
Róbert Trebula | analýza, návrh, web |
Ján Zázrivec | analýza, návrh |
3 Rozdelenie úloh
3.1 Komunikácia
- Je treba založiť web-stránku projektu (T), pričom jej prvá verzia
má byť hotová do budúceho stretnutia. Bude obsahovať HTML verziu
tejto zápisnice a ponuky (zrejme z technických dôvodov bez rozvrhu
členov tímu).
- Je potrebné rozbehať mailing-list (R). Tento by mal fungovať do budúceho
stretnutia.
3.2 Analýza
- Potrebujeme vykonať doménovú analýzu celého projektu. Túto majú na
starosti (Z) a (T), pričom do budúceho stretnutia sa dohodnú použité
techniky a pripravia otázky na zákazníka. Konečný výstup bude k
dispozícii o dva týždne.
- Technologickú analýzu si zoberú na starosť (K) a (L), nakoľko najmä
oni sú voľbou technológií ovplyvnení. Budúci týždeň nás oboznámia
s tým, čo sa naučili. O dva týždne bude k dispozícii dokument analyzujúci
jednotlivé technológie (vhodnosť, výhody, nevýhody, náročnosť, ...).
3.3 Ostatné
- (R) vytvorí plán do konca semestra, ale najmä podrobný plán pre obdobie
do 8. týždňa (najbližší milestone). Tento plán bude hotový na budúce
stretnutie.
- Treba rozbehať CVS, najlepšie pserver. Do CVS repository sa budú
ukladať ako zdrojové texty, tak aj všetky verzie všetkých dokumentov.
Čím prv tým lepšie, najneskôr však do 8. týždňa.
- (R) a (T) sa dohodnú na spôsobe deploymentu dokumentov na web.
4 Závery
Po samotnom stretnutí s vedúcim sme ešte ako tím uskutočnili niektoré
závery. Všetky verzie dokumentov, ktoré budú k dispozícii od (R),
budú buď vo formáte PS (čo bude vlastne verzia podobná tej, ktorá
sa bude tlačiť) alebo vo formáte HTML, pričom HTML formát bude uverejnený
na stránke. Dokumenty, ktoré budú posielané pre (R) na spracovanie
môžu byť ako v kódovaní ISO Latin 2 (preferované), tak aj v Windows-1250,
prípadne v plain-texte, ak ide o dokument, ktorý tak či tak vyžaduje
väčšie spracovanie (tj. prepísanie).
Okrem toho sme sa dohodli na mene tímu Con4U. Zakomponovali sme do
mena aj číslo nášho tímu, aj náznak zadania, ktoré riešime - ako
aj našu otvorenosť zákazníkovi (for you).