Zápis z 5. stretnutia tímu č. 1

 

 

Dátum a čas:

15. 11. 2001 (štvrtok), 12:00

Miestnosť:

Softvérové štúdio 2 (FEI STU)

 

Prítomní:

  Pedagóg:

prom. mat. Ľ. Hanulová

  Členovia tímu:

M. Bigoš, Bugár Sz., L. Gyökeres,

V. Grlický, J. Hájek, A. Kúr

 

Zapisovateľ:

Bugár Sz.

Overil:

J. Hájek

 

Téma stretnutia:

Odovzdávanie dokumentácie a určenie ďalších úloh

 

Zhodnotenie úloh z minulého stretnutia

 

Osoba

Úloha

Zadané

Stav

Bigoš

Prerobiť stránku tímu a doplniť jej obsah

Analýza bezpečnosti odovzdávania pomocou PHP

Napísanie častí dokumentácie:

-         návrh architektúry systému

-         výber technológie

Stretnutie 4 8/11/2001

splnené k 13/11/2001

Bugár

Gyökeres

Kúr

Finálne dopracovanie jednotlivých častí dokumentácie:

-         charakteristické typy prog. súťaží – typ ACM, testy, korešpondenčné kolo/odovzdávanie na cvičeniach

-         pravidlá ACM, podrobný priebeh ACM

-         dátový model – logický

Stretnutie 4 8/10/2001

splnené k 13/11/2001

Hájek

Kompletizácia dokumentácie

Vytvorenie šablóny dokumentácie

Finálne dopracovanie jednotlivých častí dokumentácie:

-         dátový model – logický

-         prílohy – ICFP, ICF

-         analýza existujúcich systémov – ICFP, FLP

-         charakteristické typy prog. súťaží – typ OS

Stretnutie 4 8/10/2001

splnené k 13/11/2001

Grlický

Finálne dopracovanie jednotlivých častí dokumentácie:

-         dátový model – logický

-         analýza existujúcich systémov – PC^2, Ural, zhrnutie výhod a nevýhod, porovnanie riešení

Stretnutie 4 08/10/2001

splnené k 13/11/2001

 

Opis stretnutia

 

1.         Na začiatku stretnutia tím načas odovzdal dokumentáciu vedúcej projektu (pani Hanulovej) a druhému tímu (tím č. 6) podľa vopred stanovených podmienok.

 

2.         Zhrnuli sme poznatky a cenné skúsenosti, ktoré sme získali počas prvej fázy na predmete Tímový projekt. Dohodli sme sa, že integráciu výslednej dokumentácie treba robiť skôr, než sme teraz robili. Diskutovali sme aj o tom, čo sme urobili dobre a čo zle počas tejto doby.

 

3.         Dokumentáciu, ktorú sme dostali od konkurenčného tímu, so sebou odniesol vedúci tímu, Juraj Hájek. Ostatní členovia tímu preštudujú elektronickú podobu dokumentácie, ktorá sa nachádza na stránke konkurenčného tímu (tím č. 6).

 

4.         Dohodli sme sa na tom, že najprv budeme implementovať používateľské rozhranie systému a časti,  ktoré zabezpečujú vnútornú logiku aplikácie budú implementované až v letnom semestri.

 

5.         Náš vedúci projektu (Juraj Hájek) navrhol, aby sa vedúcim tímu stal Vladimír Grlický, lebo sa lepšie vyzná v tejto problematike. Tento návrh sme aj schválili.

 

6.         Dohodli sme sa na neformálnom stretnutí, ktoré sa bude konať 20.11.2001 v utorok pred predmetom RPvI, kde prediskutujeme, čo a ako ďalej spravíme v projekte.

 

7.         Michal Bigoš požičal svoju knihu o PHP dvom členom tímu, ktorí bývajú na spoločnej izbe (B.Sz., K.A.), aby mohli rýchlejšie osvojiť vedomosti v oblasti PHP.

 

Úlohy do ďalšieho stretnutia

 

Osoba

Zadaná úloha

Termín

všetci

dohodnúť sa o rozdelenie podielov na vykonanej práci a úsilia v predchádzajúcej obdobie tímovej práci

20/11/2001

 

Poznámky:

 

Ďalšie stretnutie bude vo štvrtok 22/11/2001 o 12:00 v Softvérovom štúdiu 2.

Na budúcom stretnutí bude zapisovať: Ladislav Gyökeres.