|
Téma stretnutia: |
Dátum: |
6. 12.2000 |
|
Diskusia o prototype |
Čas: |
11:10 – 15:00 |
|
Zúčastnení členovia tímu: |
Pedagóg: |
Ing. Mária Bieliková, PhD |
|
Bc. Pavol Boďo
Bc. Michal Ďurdina
Bc. Zdeno Kubo
Bc. Vladimír Trgo
Bc. Zoltán Varga |
Miesto:
|
FEI STU
Softvérové štúdio 2 |
|
Ostatní účastníci stretnutia: |
Vypracoval: |
Bc. Michal Ďurdina |
|
|
Počet príloh: |
1 |
Zhodnotenie úloh z minulého stretnutia
|
Mišo |
Navrhol štruktúru nápovedy |
|
Palo |
Implementácia prototypu – implementoval záložky |
|
Vlado |
Navrhol štruktúru dokumentácie k prototypu |
|
Zolo |
Implementácia prototypu – implementoval okno vyhľadávania |
|
Zdeno |
Naplnil databázu číselníkmi, technikami, štruktúrami a väzbami medzi nimi |
Opis stretnutia
Diskutovali sme o konkrétnych funkciách prototypu a navrhovali sme vzhľad jednotlivých okien.
Hlavné funkcie, ktoré sa budú implementovať (číslované podľa Prílohy A k stretnutiu č.8: Funkcie aplikácie v centrálnom pracovisku):
1. Správa požiadaviek
1.1 Vytváranie požiadaviek (wizard) – čo merať, ohraničenia techniky, ohraničenia merania
1.5 Prehľad požiadaviek – zobraziť všetky po výbere záložky Requests
1.5.2 Filtrovanie – prebieha podľa aktuálne vybranej záložky (Created, Assigned, Sent) 1.5.3 Filtrovanie 2 – podľa okna ohraničení Constraints je možné zadať obmedzenie na konkrétne hodnoty jednotlivých požiadaviek
2. Správa informácii o lekároch a pracoviskách
2.1 Pridanie lekára a pracoviska
3. Práca s nameranými hodnotami
3.3.1 Prehľad meraní – zobraziť všetky po výbere záložky Responses
3.3.2 Prehľad nameraných parametrov (dôležité), treba rozhodnúť, ako zobrazovať namerané hodnoty parametrov, či umožniť prezeranie viacerých meraní naraz, aký rozdiel oproti prezeraní hodnôt jedného merania
3.5.1 Filtrovanie – prebieha podľa aktuálne vybranej záložky (Accepted, Uncertain, Rejected)
3.5.2 Filtrovanie 2 – podľa okna ohraničení Constraints je možné zadať obmedzenie na konkrétne hodnoty jednotlivých požiadaviek
Do prototypu treba pridať aj nejaké používateľské záložky (Folder). Dohodli sme sa, že lekári si budú môcť vytvárať vlastné záložky na druhej úrovni stromu Request – Response. V prototype by sa mali preto nachádzať príklady takýchto záložiek.
K ostatným funkciám treba vytvoriť aspoň tlačítka prípadne prázdne okná. Zoznam ostatných funkcií je uvedený v spomínanej prílohe stretnutia č.8.
V stredu o dva týždne (20. 12. 2000) sa predpokladá stretnutie s lekármi vo Fakultnej nemocnici na Mickiewiczovej ulici. Treba si pripraviť otázky a prezentáciu prototypu.
Úlohy do ďalšieho stretnutia
|
Zdeno |
Dopracovanie databázy do stavu, aby sa dala použitiť pre načítavanie dát v prototype – výslednú databázu zaslať všetkým do piatku 8.12. 2000 |
|
Zolo |
Implementácia prototypu – výsledok zaslať Palovi do piatku 8.12.2000 |
|
Palo |
Implementácia prototypu – výsledok zaslať všetkým do nedele 10.12.2000 |
|
Vlado |
Tvorba dokumentácie k prototypu |
|
Mišo |
Tvorba nápovedy k prototypu |
Príloha A. k stretnutiu č.9:
Metodika tvorby dokumentácie
V dokumentácii k prvému kontrolnému bodu sa vyskytli niektoré formálne nedostatky. Odovzdanú dokumentáciu už nebudeme prerábať a znovu tlačiť, ale tieto nedostatky nezopakujeme v ďalších častiach dokumentácie. To bude mať za následok, že jednotlivé časti dokumentácie nebudú mať úplne konzistetnú formu.
Zmeny v pôvodnej dokumentácii:
- V nadpise tretej úrovne (1.2.3) treba použiť iný štýl ako v nadpise druhej úrovne.
- Čast Literatúra sa premenuje na časť Použité zdroje a jednotlivé položky sa budú číslovať.
- Zavedieme číslovanie v časti Riadenie projektu formou kapitola - číslo strany. Jednotlivé kapitoly časti Riadenie projektu budú odlíšené písmenami veľkej abecedy.
Chceme zachovať pôvodný elektronický dokument a nové časti do neho ďalej dopĺňať. V prípade, že by bol problém so zachovaním pôvodnej formy prvej časti dokumentu, vytvoríme nové štýly, ktoré sa budú nazývať rovnako ako pôvodné, ale budú odlíšené príponou.