Zápis zo stretnutia

č. 8

Téma stretnutia:

Dátum:

28. 11.2000

Diskusia o prototype

Čas:

11:10 – 13:40

Zúčastnení členovia tímu:

Pedagóg:

Ing. Mária Bieliková, PhD

Bc. Pavol Boďo

Bc. Michal Ďurdina

Bc. Zdeno Kubo

Bc. Vladimír Trgo

Bc. Zoltán Varga

Miesto:

 

FEI STU

Softvérové štúdio 2

Ostatní účastníci stretnutia:

Vypracoval:

Bc. Pavol Boďo

Počet príloh:

1

Zhodnotenie úloh z minulého stretnutia

Mišo

Vypracoval návrh vyjadrenia k posudku, ktoré bolo predmetom ďalšej diskusie.

Palo

Vytvoril prvú verziu prototypu. Vo Visual Basicu navrhol dizajn základných okien pre požiadavky a merania.

Vlado

Vypracoval štruktúrovaný zoznam požiadaviek, ktorý bol už sobotu (25.11.) zaslaný, aby boli na jeho základe vytvorené prototypy.

Zolo

Taktiež vytvoril prvú verziu prototypu so základnými oknami. Ako vývojový nástroj použil taktiež Visual Basic.

Zdeno

Identifikoval atribúty dátového modelu, napísal SQL skripty a vytvoril datábazu
v MS ACESS.

Taktiež pozbieral otázky na lekárov.

 

Opis stretnutia

  1. Dokumentácia – celkovo 44 bodov
    Mišo 9b, Palo 8b, Vlado 9b, Zdeno 9b, Zolo 9b
  2. Posudok – celkovo 10 bodov
    Mišo 2b, Palo 2b, Vlado 2b, Zdeno 2b, Zolo 2b
  3. Web stránka – celkovo 10 bodov
    Mišo 2b, Palo 2b, Vlado 2b, Zdeno 2b, Zolo 2b

 

Úlohy do ďalšieho stretnutia

Mišo

Oboznámenie sa s tvorbou helpu.

Palo

Koordinovaná tvorba prototypu so Zolom s dohodnutými vlastnosťami

Vlado

Upraviť štruktúru dokumentu, aby zodpovedala dohodnutým vlastnostiam

Zolo

Koordinovaná tvorba prototypu s Palom s dohodnutými vlastnosťami

Zdeno

Naplniť databázu – číselníky, techniky, štruktúry a väzby medzi nimi.

 

 

Príloha A. k stretnutiu č.8:
Funkcie aplikácie v centrálnom pracovisku

  1. Správa požiadaviek
    1. Vytvorenie novej požiadavky:
    2. – výber typu štruktúry, štruktúry, techniky

      – zadanie obmedzení na meranie (teplota, veková skupina, pohlavie)

    3. Editovanie vytvorenej požiadavky
    4. Zrušenie vytvorenej požiadavky
    5. Priradenie lekárov k vytvoreným požiadavkám
    6. Prehľad požiadaviek:
      1. Usporiadanie podľa stavu požiadavky (vytvorené, priradené, odoslané,
      2. prijaté) a následne podľa dátumu (vytvorenia, priradenia, odoslania, prijatia), lekára, typu štruktúry, štruktúry, techniky

      3. Filtrovanie
    7. Podpora vytvárania požiadaviek (štatistiky, odporúčania)
    8. Nastavenie preddefinovaných hodnôt pre požiadavky (teplota, ...)
    9. Tlač
    10. Odoslanie požiadaviek:
      1. Vytvorenie súborov s požiadavkami
      2. Automatické odoslanie súborov s požiadavkami prostredníctvom Internetu

     

  2. Správa informácií o lekároch a pracoviskách
    1. Pridanie
    2. Editovanie (lekár – meno, e-mail, názov pracoviska,
    3. pracovisko – názov, adresa)

    4. Zrušenie
    5. Prehľady lekárov a pracovísk:
      1. Usporiadanie (lekár – meno, počet priradených, odoslaných, prijatých
      2. požiadaviek)

      3. Vyhľadávanie
    6. Tlač

  3. Práca s nameranými hodnotami
    1. Príjem nameraných hodnôt (ich uloženie do databázy alebo odmietnutie)
      1. Príjem zo súborov, ktoré sa nachádzajú na disku
      2. Príjem priamo z aplikácie prostredníctvom Internetu

    2. Analýza nameraných hodnôt (kvôli prijatiu či odmietnutiu nameraných hodnôt)
    3. Prehľad nameraných hodnôt
    4. Tlač

  4. Normatívne dáta
    1. Tvorba normatívnych dát
    2. Prehľady normatívnych dát
    3. Tlač
    4. Export (aby ich mohli používať iné EMG softvérové nástroje)

Pozn.: Funkcie s väčšou prioritou sú vyznačené tučným písmom.