Stav riešenia

 

Zimný semester


18.10.1999

  • prehodnotenie výsledkov prezentácie ponúk
  • určenie hlavných cieľov projektu
  • určenie základných funkcií, ktoré bude výsledný produkt ponúkať
  • predbežné rozdelenie úloh v tíme
 19.10.1999
  • členovia tímu akceptovali pridelenie úloh
  • získanie informácií potrebných na analýzu a špecifikáciu problému od pedagógov
  • preštudovanie poskytnutých materiálov týkajúcich sa projektu
26.10.1999
  • určenie novej  funkcie - testovania odovzdaných študentských zadaní ako ďalšej  základnej funkciu systému
  • určenie funkcie koordinátora tímu, ako aj "oficiálneho" hovorcu tímu
  • určenie správcu internetovej stránky nášho projektu
  • úloha pripraviť do budúceho stretnutia analýzu a špecifikáciu pridelenej časti projektu
03.11.1999
  • diskusia o spôsobe evidencie študentských zadaní, technikách analýzy a vyhodnotenia z hľadiska podobnosti, ako aj programovacieho štýlu
  • poskytnutie doterajších dokumentov správcovi internetovej stránky
  • prezentácia aktuálneho stavu internetovej stránky
04.11.1999
  • prezentácia argumentov na obhajobu návrhov organizácie evidencie zadaní
  • prezentácia aktuálneho stavu internetovej stránky
  • oboznámenie sa s aktuálnym stavom špecifikácie
  • tvorba diagramu tokov údajov
  • vytvorenie preberacieho protokolu
  • pokračovanie v práci na špecifikácii
  • posúdenie obsahu a formy internetovej stránky, príprava pripomienok a návrhov
08.11.1999
  • odovzdanie špecifikácie v elektronickej podobe a prezentácia jej súčasného stavu
  • prezentácia aktuálnej verzie internetovej stránky
  • písomné zachytenie doterajšieho stavu projektu v elektronickej forme
  • úprava formálnej stránky poskytnutých materiálov špecifikácií a ich zapracovanie do celkovej dokumentácie
09.11.1999
  • diskusia o otázkach týkajúcich sa formy dokumentácie
  • vytvorenie konečných verzií dokumentov časti analýzy a špecifikácie, kvôli uzavretiu dokumentácie
  • vytvorenie preberacích protokolov
11.11.1999
  • odovzdanie projektovej dokumentácie odberateľovi a konkurenčnému tímu č. 11
  • prevzatie projektovej dokumentácie od konkurenčnému tímu č. 11
16.11.1999
  • oboznámenie sa s pripomienkami odberateľa k projektovej dokumentácii
  • diskusia k projektovej dokumentácii konkurenčnému tímu č. 11
  • práca na posudku k dokumentácii konkurenčnému tímu č. 11
24.11.1999
  • vrátenie dokumentácie tímu č. 11 a a odovzdanie k nej vytvorenému posudku
  • prevzatie posudku od tímu č. 11
  • práca na vyjadreniu sa k posudku
  • vytváranie prototypu systému, jeho návrhu používateľskej príručky
1.12.1999
  • dokončenie vyjadrenia sa k posudku od konkurenčného tímu č. 11
  • dokončenie prototypov častí systému spolu s dokumentmi návrhu a užívateľskej príručky
8.12.1999
  • odovzdanie kompletnej dokumentácie zo zimného semestra odberateľovi
  • riešenie organizačných problémov
  • dohodnutie termínu prezentácie prototypu systému

Letný semester

17.2.2000
  • odovzdanie posudku k prototypu tímu č. 1
  • riešenie organizačných problémov
28.2.2000
  • Vypracovany plán úloh na letný semester pre jednotlivých členov tímu
  • Navrhnute riešenia na odstránenie nedostatkov
1.3.2000
  • Upresnenie plánu úloh na letný semester
  • Upresnenie rozdelenia úloh na letný semester
15.3.2000
  • Vytvorený podrobný návrh riešenia
  • Prehodnotenie začiatku fázy implementácie
22.3.2000
  • Implementované prvotné verzie častí projektov
  • Navrhnuté testovacie údaje (vstupy)
12.4.2000
  • Implementované časti projektov a ich postupná integrácia
  • Vytvorený plán dokončenia jednotlivých častí
19.4.2000
  • Prezentácia integrovanej verzie systému vedúcemu projektu
  • Rozdelenie úloh do konca semestra
  • Dokončovanie finálnej verzie
3.5.2000
  • Dokončená finálna verzia produktu
  • Dokončená konečná verzia dokumentácie
12.4.2000
  • Aktualizovaná a ukončená  internetová stránka tímu

  •