Zápisnica č. 2 |
Dátum: 27.10.1998
Miesto: FEI STU, D132
Vedúci TP: p. Hanulová
Prítomní: Martin Abrhan, František Boššáni, Ladislav Burkovský, Tomáš Horniš, Igor Hrico
Vyhotovil: František Boššáni
Na stretnutí sme si ujasnili obsah jednotlivých častí informačného systému a prediskutovali sme ich možné riešenia. Informovali sme sa navzájom o možných zdrojoch získania informácií pre komplexný návrh systému.Rozdelili sme si funkcie v tíme a to nasledovne:
manager tímu: Burkovský
dohľad nad uniformitou dokumentácie: Abrhan
priebežné zverejňovanie výsledkov práce projektu na WWW stránke: Hrico
Rozdelili sme si jednotlivé časti projektu. Za tieto časti sú tieto osoby zodpovedné v každej fáze vývoja projektu (špecifikácia, analýza, návrh, implementácia):prijímacie konanie, evidencia študentov a doktorantov: Burkovský
študijné plány - predmety (sylaby), výber predmetov študentami, hodnotenia, pedagogická dokumentácia: Abrhan, Boššáni
obhajoby - diplomovky, ročníkové projekty, doktorantské práce, štátne skúšky - komisie, priebeh, vyhodnotenie: Horniš
študijné výsledky: Hrico
rozvrhy pre fakultu a katedry (plánovanie a operatíva): vzhľadom na náročnosť tejto časti, ktorá presahuje rámec tohto predmetu sme sa rozhodli touto časťou nezaoberať. Takto získaný priestor využijeme sa skvalitnenie ostatných častí projektu.
Dohodli sme sa na delení zapisovania z pracovných stretnutí. Budeme sa striedať v zapisovaní podľa abecedy. Zvolili sme si implementačné prostredie, v ktorom bude celý projekt realizovaný. Zvolené implementačné prostredie je Access.
Úloha do ďalšieho stretnutia:Každý, podľa pridelenej časti, predloží špecifikáciu a hrubý návrh pre interné zhodnotenie vedúcim projektu ako podklad pre odovzdanie tejto dokumentácie v 8.týždni.